H ιαπωνική εταιρία ανανεώνει το μικρότερο της μοντέλο μετά από τέσσερα χρόνια κυκλοφορίας αναβαθμίζοντας την εμφάνιση και τον κινητήρα…
Μία από τις πιο ουσιαστικές αναβαθμίσεις είναι αυτή του τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα των 1.000 κ.εκ. που απέκτησε νέο σύστημα ψεκασμού, μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης και μειωμένες εσωτερικές τριβές. Η αναβάθμιση έγινε και για τις νέες προδιαγραφές Euro.
Η απόδοση αυξήθηκε στους 72 ίππους και στα 93 Nm, η μέση κατανάλωσή του κυμαίνεται από 3,9 έως 4,1 λίτρα (ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), ενώ η εκπομπή CO2 είναι από 90 γραμμάρια το χιλιόμετρο. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις το ανανεωμένο Aygo χρειάζεται 13,8 δεύτερα για το 0-100 και η τελική του φτάνει τα 160 χλμ./ ώρα.
Αισθητικά το στοιχείο που κάνει την διαφορά είναι η μάσκα με την πιο τρισδιάστατη «Χ» σχεδίαση. Μικρές αλλαγές υπάρχουν και στο πίσω μέρος που έχει ανανεωμένα φώτα, ενώ πλέον οι ζάντες έχουν μεγαλώσει στις 15 ίντσες, με ξεχωριστή και εξατομικευμένη σχεδίαση για κάθε επίπεδο εξοπλισμού (x-play, x-cite και x-trend).
Αναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός ασφάλειας με προσθήκη νέων συστημάτων όπως το Pre-Collision System (PCS). Το οποίο λειτουργεί από τα 10 έως τα 80 χλμ./ώρα και που προειδοποιεί ή φρενάρει αυτόνομα το Aygo για να αποφευχθεί ή να μετριαστεί μια πιθανή σύγκρουση. Νέο είναι και το Lane Departure Alert (LDA) για τη διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας, όπως και διάφορα άλλα συστήματα.