NEASMS

Επίσημα το νέο Audi A6 με mild-hybrid εκδόσεις και νέες τεχνολογίες

Μετά από κάποιες σχετικές διαρροές η νέα γενιά A6 έκανε την διαδικτυακή της πρεμιέρα μερικές μέρες πριν την επίσημη στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Λανσάρισμα στις ευρωπαϊκές αγορές από το καλοκαίρι.

Το νέο Audi A6 θα αντιμετωπίσει την BMW 5 και την Mercedes E-Class και στην φαρέτρα του έχει μία πλήρως υβριδοποιημένη γκάμα κινητήρων, ένα high-tech εσωτερικό από το μεγαλύτερο A8 και ημιαυτόνομη οδήγηση. Αισθητικά το νέο A6 συμβαδίζει με τη νέα σχεδιαστική γραμμή της μάρκας που αποτυπώνεται στα A8 και A7. Από πλευράς διαστάσεων το μήκος είναι περίπου στα ίδια επίπεδα και φτάνει τα 4,94 μέτρα, όταν το πλάτος είναι στα 1,886 μέτρα και το ύψος στα 1,457 μέτρα. Ο αεροδυναμικός συντελεστής του αμαξώματος είναι στο 0,24.

Στην 8η γενιά A6 το βάρος έχει διατηρηθεί περίπου στα ίδια επίπεδα (ξεκινά από 1.575 κιλά) αφού το mild-hybrid σύστημα  (με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V και νέας BAS γενιάς start/stop με ιμάντα) που υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων έχει προσθέσει περίπου 25 κιλά. Το BAS προσφέρει λειτουργία coasting σε ταχύτητες από 55 έως 160 χλμ./ώρα και προσφέρει ανάκτηση ενέργειας έως 12 kW με όφελος στην κατανάλωση έως 0,7 λτ./100 χλμ.

Στο εσωτερικό με το νέας γενιάς σύστημα MMI υπάρχουν δύο κεντρικές οθόνες αφής: η βασική των 10,1 ιντσών για το χειρισμό των πολυμέσων και μια μικρότερη των 8,6 ιντσών που βρίσκεται χαμηλότερα και εξυπηρετεί περισσότερο για τον έλεγχο του κλιματισμού, την σύνταξη μηνύματος κ.α. Φυσικά υπάρχει και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών. Μάλιστα, χάρη στο σύστημα ΜΜΙ Navigation Plus, το αυτοκίνητο έχει τη δυνατότητα να μαθαίνει τις συνήθειες του εκάστοτε οδηγού (αποθηκεύοντας έως 7 άτομα). Παράλληλα, χρησιμοποιεί τόσο online όσο και αποθηκευμένα στο σύστημα δεδομένα από την Here, ενώ συνδυάζεται προαιρετικά και με ένα high end ηχοσύστημα της B&O. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης ενώ χαρακτηριστικό είναι πως τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού φτάνουν τα 39!

Ειδικά για τα τελευταία, η Audi έχει προχωρήσει σε μία ομαδοποίηση τριών σταδίων. Το αρχικό πακέτο, City, μεταξύ άλλων, διαθέτει το νέο σύστημα υποβοήθησης διασταυρώσεων. Ακολουθεί το Park, με σύστημα αυτόματης στάθμευσης σε γκαράζ, με τον οδηγό να παρακολουθεί μέσω του smartphone του την όλη διαδικασία, εκτός αυτοκινήτου. Τέλος, έρχεται το Tour, με σύστημα Adaptive Cruise Control και έλεγχο διατήρησης της λωρίδας σε ταχύτητες έως 200 χλμ./ ώρα.

H γκάμα των κινητήρων αρχικά θα περιλαμβάνει μία V6 έκδοση βενζίνης και μία πετρελαίου. Η έκδοση 3.0 TFSI αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής με 0-100 σε 5,1 δλ. και εκπομπή από 151 γρ. CO2/χλμ. Η 3.0 ΤDI των 286 ίππων και των 620 Nm έχει ίδιο χρόνο για το 0-100 και εκπομπή CO2 από 142 γρ./χλμ. Εδώ να πούμε πως αργότερα θα λανσαριστούν και μικρότερες δίλιτρες εκδόσεις. Ένας 2.0 ΤFSI με 190 και 252 ίππους και ένας επίσης τετρακύλινδρος 2.0 TDI, με 150, 190 και 218 ίππους. Ακολούθως θα εμφανιστούν μία plug-in υβριδική καθώς και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ στην κορυφή θα σταθεί ο V6 των 2.900 κυβικών για το S6. 

Αναφορικά με τα αρχικά, τρίλιτρα σύνολα, θα συνδυάζονται στάνταρ με εξελιγμένη τετρακίνηση quattro και αυτόματα κιβώτια. S-Tronic διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις για τον TFSI και Tiptronic 8 σχέσεων για τον TDI. Σχετικά με τις αναρτήσεις, υπάρχουν συνολικά 4 επιλογές (απλή, σπορ, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και πνευματική), ενώ διαθέσιμο υπάρχει και σύστημα τετραδιεύθυνσης, για μεγαλύτερη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και αυξημένη σταθερότητα στις μεγάλες.

Το νέο Audi A6 αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στις αγορές τον προσεχή Ιούνιο, σε τιμές που στη Γερμανία θα ξεκινούν από τις 58.050 ευρώ για το 50 TDI Quattro, σύμφωνα με την νέο ονοματολογία της γερμανικής εταιρείας. Οι μικρότερες εκδόσεις των 2.0 λίτρων υπολογίζεται να κυμαίνονται περί τα 42.000 ευρώ για τη βενζίνη και 44.000 ευρώ για το diesel. Αργότερα, μετά το καλοκαίρι, θα προστεθεί στη γκάμα και το Α6 Avant.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!