NEA

Peugeot Rifter 4×4 για concept περιπέτειες

Πρόκειται για μία concept εκδοχή του Rifter που θα παρουσιαστεί στην Γενεύη με τετρακίνηση, ειδικά ελαστικά και αυξημένη κατά 80 χλστ. απόσταση από το έδαφος και σκηνή οροφής!

Το Rifter 4×4 διαθέτει ενσωματωμένο σύστημα μετάδοσης που αναπτύχθηκε από τον DANGEL, έναν από τους μακροχρόνιους συνεργάτες της μάρκας και έναν εξειδικευμένο κατασκευαστή συστημάτων 4κίνησης. Η κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μεταφέρεται από ένα σύστημα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη, και ενεργοποιείται με έναν διακόπτη στο ταμπλό δεξιά από το λεβιέ των ταχυτήτων.

Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης: 2WD με κίνηση εμπρός για καθημερινή οδήγηση, 4WD όπου το σύστημα μετάδοσης φροντίζει για τη μεταφορά ισχύος στους πίσω τροχούς σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης και πρόγραμμα LOCK που κλειδώνει τον πίσω άξονα και έχει σχεδιαστεί για εξαιρετικές καταστάσεις κίνησης εκτός δρόμου.

Το  Peugeot Rifter 4×4 μπορεί να έχει άπλετη ορατότητα τη νύχτα χάρη στην ειδική μπάρα LED στην κορυφή του παρμπρίζ. Με πλάτος 1.35μ, η μπάρα φωτισμού περιλαμβάνει 100 LED σε διπλή διάταξη δύο σειρών, επιτυγχάνοντας ισχύ φωτισμού που φτάνει τα 300W.

Η περιπέτεια δεν σταματάει στο ηλιοβασίλεμα, για αυτό και το Peugeot Rifter 4×4 είναι εξοπλισμένο με μια σκηνή Overland που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρεία Autohome. Είναι πολύ εύκολο να την εγκαταστήσετε: το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να την ξεδιπλώσετε από τη θήκη της, που βρίσκεται εύκολα στις μπάρες οροφής. Πιστοποιημένες σύμφωνα με το πρότυπο “City Crash Test”, οι μπάρες οροφής διατίθενται ως αξεσουάρ και μπορούν να μεταφέρουν κάθε τύπο φορτίου.

Το μόνο που μένει είναι να στερεώσετε τη σκάλα: δεν υπάρχουν πλέον μεταλλικοί σφιγκτήρες για τη στερέωση της σκηνής, είναι όλα έτοιμα για εσάς στην οροφή. Το στρώμα καλύπτεται με το ίδιο γκρι σκούρο ύφασμα με κίτρινες ραφές όπως τα καθίσματα. Είναι συμπαγές και αναδιπλώνεται εύκολα για να τοποθετείται μέσα στη σκηνή. Η τελική πινελιά προέρχεται από τα μαξιλάρια που καλύπτονται από Alcantra με κίτρινες ραφές. Στο τέλος της διαδρομής, το Peugeot Rifter 4×4 γίνεται ένα φιλικό και άνετο καταφύγιο για ξεκούραση.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!