NEASMSΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ανανέωση για τη Mercedes-AMG C 63 [vid]

Η κορυφαία εκδοχή της C-Class δέχεται ένα αναζωογονητικό facelift, κυρίως σε ό,τι αφορά στο ηλεκτρονικό της υπόβαθρο…

Μία ακόμα ενδιαφέρουσα παρουσία στην έκθεση της Νέας Υόρκης είναι αυτή της ανανεωμένης Mercedes-AMG C 63. Εξωτερικά το αυτοκίνητο αποκτά ένα πιο δυναμικό στιλ, κυρίως χάρη στην υιοθέτηση της μάσκας Panamericana, που μέχρι τώρα συναντούσαμε μόνο στην AMG GT. Αντίστοιχα υπάρχουν βελτιώσεις στους αεραγωγούς, καθώς και νέας σχεδίασης ζάντες (18 ιντσών στην C 63, 19 στην S). Η εταιρία έδωσε φωτογραφίες μόνο από την Coupe έκδοση, οι αλλαγές όμως αυτές αφορούν και τις 4 εκδόσεις (coupe και cabrio).

Στο εσωτερικό, το πρώτο πράγμα που τραβάει το βλέμμα είναι το επανασχεδιασμένο flat bottom τιμόνι, το οποίο μάλιστα φέρει νέα μπουτόν, ικανά να αντιλαμβάνονται τόσο οριζόντιες όσο και κατακόρυφες κινήσεις των δακτύλων του οδηγού, όπως ακριβώς συμβαίνει στα smartphones. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν νέες δερμάτινες επενδύσεις, καθώς και οι καινούριες οθόνες των 10,25 και 12,3 ιντσών του συστήματος MBUX της εταιρίας (οι τελευταίες με έξτρα επιβάρυνση).

Περνώντας στον κινητήρα, δεν συναντάμε αλλαγές, μιας που το V8 bi-turbo σύνολο των 4.000 cc συνεχίζει να κάνει μια χαρά τη δουλειά του, αποδίδοντας 476 PS με 650 Νm στη C 63 και 510 PS με 700 Nm στη C 63 S. Οι επιταχύνσεις 0-100 χλμ./ώρα γίνονται σε σε 3,9 δλ. για την ισχυρότερη εκδοχή, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 250 (ηλεκτρονικά περιορισμένα) και 290 km/h. Η πιο σημαντική αλλαγή εδώ έχει να κάνει με το κιβώτιο ταχυτήτων. Πλέον απαντάμε το AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, με 9 σχέσεις και πιο γρήγορες αλλαγές.

Τέλος, βελτιώσεις υπάρχουν και στην οδική συμπεριφορά του συνόλου. Αυτές οφείλονται στη νέα ρύθμιση της ανάρτησης AMG RIDE CONTROL, στο πίσω διαφορικό, που δεν μπλοκάρει πλέον μηχανικά αλλά ηλεκτρονικά, καθώς και στο νέο σύστημα AMG DYNAMICS. Το τελευταίο προσφέρει στον οδηγό 6 ξεχωριστά οδηγικά modes (Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Race και Individual) για να επιλέξει. Η ανανεωμένη Mercedes-AMG C 63 αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αγορές προς τα τέλη του χρόνου.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close