Στόχος της Porsche είναι η προετοιμασία για την Mission E και τις σχετικές ηλεκτρικές εκδόσεις που θα ακολουθήσουν αργότερα…
Οι φορτιστές συνεχούς ρεύματος DC θα είναι τουλάχιστον ένας σε κάθε μία από τις 189 αντιπροσωπείες της εταιρίας, με τους υπόλοιπους +300 να εγκαθίστανται στους αυτοκινητόδρομους. Η ισχύς τους θα είναι στα 350 ΚW/800 V, κάτι που φέρνει το κόστος σε πολύ υψηλά επίπεδα. Η ίδια η Porsche ανακοίνωσε ότι η συστοιχία των έξι φορτιστών της στα κεντρικά της εταιρίας στην Atlanta, κόστισαν πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια. Και για αυτό η φόρτιση δεν θα είναι δωρεάν, αλλά με αντίτιμο, όπως είχαμε γράψει πρόσφατα.
Καπου στα 49 ευρω θα κοστιζει η ταχυφορτιση ,σιγα μην δινανε τσαμπα το ρευμα αλιμονο,αφου βγηκε και φορος του ηλεκτρισμου,και κτεο θα περνανε και σημα ετησιο θα πληρωνουν και εδω θα ειμαστε και θα τα δουμε στο μελλον.