NEA

H Brabham BT62 είναι μόνο για την πίστα!

Το πρώτο supercar της νεοσύστατης Brabham θα κατασκευαστεί σε μόλις 70 μονάδες με την καθεμία να κοστίζει 1,3 εκ. δολάρια (δίχως τους φόρους). Τα πρώτα 35 αυτοκίνητα θα έχουν τα θρυλικά χρώματα της Brabham 35.

Οπτικά η BT62 έχει ότι μπορεί να εφοδιάζεται ένα υπεραυτοκίνητο πίστας με το βλέμμα να πέφτει στην πίσω τεράστια πτέρυγα και το αμάξωμα να θυμίζει αγωνιστικό από κατηγορία GT. Η πρώτη σύγχρονη Brabham εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό V8 μοτέρ χωρητικότητας 5,4 λίτρων που αποδίδει 710 άλογα και 667 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω σειριακού 6-τάχυτου κιβωτίου με την ανάρτηση από διπλά ψαλίδια να έχει ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές και αμορτισέρ της Ohlins με τέσσερις θέσεις.

Το απόβαρο δεν ξεπερνά τα 972 κιλά (υπάρχει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και κέβλαρ), η αεροδυναμική του αμαξώματος δίνει 1.200 κιλά downforce και τα φρένα θα 6-πίστονα κάρμπον Brembo μπροστά και πίσω. Όσο για τις επιδόσεις προφανώς η Brabham μας τι κρατά για την επόμενη είδηση. Στο εσωτερικό υπάρχει αγωνιστικός αέρας με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12’’, προσθαφαιρούμενο τιμόνι και ρυθμιζόμενα πεντάλ.

H ΒΤ62 είναι το πρώτο μοντέλο της νεοσύστατης Brabham Automotive που έχει ιδρύσει ο γιος του αείμνηστου Sir Jack Brabham. Τον γνωστό θρύλο της Formula 1 που συμμετείχε για πρώτη φορά σε Grand Prix το 1955, με πρώτη νίκη στο Μονακό το 1959 και με τρία πρωταθλήματα τις σεζόν 1959, 1960 και 1966. Ο γιος του David Brabham συμμετείχε στην F1 ως πιλότος, δίχως όμως να καταφέρει κάτι σπουδαίο, και κατέκτησε το Le Mans το 2009

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button