NEA

Διαθέσιμο το Seat Arona με diesel κινητήρες από 16.390€

Η γκάμα κινητήρων του νέου Seat Arona έρχεται να συμπληρωθεί με τους νέους EU6 κινητήρες πετρελαίου του Volkswagen Group.

Η SEAT Τεχνοκάρ, στα πλαίσια της εμπορικής της πολιτικής, προσφέρει όλη την γκάμα Arona με κινητήρα πετρελαίου σε νέες, ιδιαίτερα ανταγωνιστικές, τιμές καθιστώντας έτσι το ισπανικό compact crossover μια πολύ δυνατή value for money πρόταση στην κατηγορία. Οι νέες μειωμένες τιμές πώλησης σε σχέση με τις αρχικές τιμές λανσαρίσματος είναι βελτιωμένες κατά €1.450 στα 1.6 TDI 95hp και €1.650 στα 1.6 TDI 115hp. Η γκάμα κινητήρων πετρελαίου ξεκινάει από τα €16.390, ενώ οι πλήρως εξοπλισμένες εκδόσεις Style προσφέρονται πλέον στα €16.800 για την έκδοση με τους 95hp και €17.200 για την έκδοση με τους 115hp.

Η γκάμα των διαθέσιμων εκδόσεων του Αrona Diesel τροφοδοτείται από τον νεό κινητήρα 1.6 TDI, απόδοσης 95PS & 115PS, ο οποίος πληρεί τις τελευταίες προδιαγραφές Eurο6 ZD και του χαρίζει αξιόλογα χαρακτηριστικά όπως υψηλή απόδοση, βελτιωμένο επίπεδο ηχομόνωσης καμπίνας και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών CO2.

Ο κινητήρας πετρελαίου του Arona ενσωματώνει μία σειρά από προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που τον καθιστά ως έναν από τους πιο εξελιγμένους και αποδοτικούς κινητήρες στην αγορά. Ενδεικτικά αναφέρουμε το 2ης γενιάς σύστημα Selective Catalytic Reduction (SCR) για την επίτευξη μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας στη μείωση των εκπομπών και τη μετατροπή των σωματιδίων NOx σε στοιχεία αβλαβή για το περιβάλλον. Για το λόγο αυτό, το Arona TDI διαθέτει επιπλέον δεξαμενή AdBlue, με το σημείο πλήρωσης της δίπλα στην κανονική τάπα καυσίμου.  

Αναλυτικότερα

Οι υπετροφοδοτούμενοι πετρελαιοκινητήρες έχουν χωρητικότητα 1.598 cc, 16 βαλβίδες, 4 κυλίνδρους και ισχύ 95 και 115 PS. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου common rail με ηλεκτρομαγνητικά μπεκ ψεκασμού, περέχει ένα πιο ομοιογενές και αποδοτικό μίγμα, ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία ή την πίεση στο θάλαμο. Οι διαστάσεις του κυλίνδρου είναι 79.5 mm διάμετρος και 80.5 mm βύθισμα. Η μηχανική του κινητήρα πετρελαίου, απαιτεί τη τέλεια ισορροπία ώστε να επιτυγχάνεται άριστη κατανάλωση καυσίμου ενώ το βύθισμα του εμβόλου δεν είναι πολύ μεγάλο, ώστε να αυξάνεται εύκολα η ταχύτητα περιστροφής και παράλληλα να αυξάνεται η ισχύς χωρίς της ανάγκη μεγαλύτερης χωρητικότητας κυλίνδρων.

Η πρώτη διαθέσιμη έκδοση είναι ο 1.6 TDI 95PS με απόδοση ισχύος μεταξύ 2.750 και 4.600 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 250 Nm απο 1.500 έως 2.600 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, επιταχύνει από 0-100 km/h σε 11,9 δευτερόλεπτα, φτάνει τα 172 χλμ./ώρα μέγιστη ταχύτητα, ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 4.0 λίτρα / 100 km και εκπέμπει κατά μέσο όρο 105 g/km CO2. Η ίδια απόδοση κινητήρα είναι διαθέσιμη και σε έκδοση με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων για αυξημένη άνεση κίνησης σε όλες τις συνθήκες.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 1.6 TDI 115PS που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων και χαρίζει κορυφαίες για την κατηγορία επιδόσεις στο Ισπανικό crossover, με μέγιστη ταχύτητα 185 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 σε 10,1 δευτερόλεπτα και μέση κατανάλωση μόλις 4,1 λίτρα/ 100 χλμ.

Στα τέλη της φετινής χρονιάς θα ακολουθήσει και η προσθήκη του κινητήρα 1.0 TGI με φυσικό άεριο CNG, καθιστώντας έτσι το νέο Arona το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας του που θα διαθέτει κινήτηρες και με τους τρεις τύπους καυσίμου (βενζίνη, πετρέλαιο και φυσικό αέριο).

Bosch: Υπάρχει λύση για τους diesel!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button