ΔΟΚΙΜΕΣ

Με το νέο VW Touareg στην Αυστρία [first drive]

To νέο Touareg, η εντυπωσιακή ναυαρχίδα της VW θα είναι διαθέσιμη στη χώρα μας μέσα στο καλοκαίρι, σε τρία επίπεδα εξοπλισμού και στυλ πέραν του βασικού -τα Atmosphere, Elegance και R-Line- και σε τιμές που θα ξεκινούν από τις 85.000 ευρώ.

Για τη νέα, την 3η κατά σειρά γενιά του Touareg, η VW φαίνεται πως ήταν αποφασισμένη ευθύς εξαρχής να κάνει την υπέρβαση σε όλους τους τομείς και να δηλώσει ακόμα πιο δυναμικά το παρόν στα SUV πολυτελείας, αρχής γενομένης από την εμφάνισή του. Έτσι λοιπόν το νέο Touareg έχει μεγαλώσει και άλλο (μήκος σχεδόν 4,90 μέτρα), έχει γίνει πιο κομψό χάρη στις πιο δυναμικές αναλογίες του και το μη κάθετο πίσω μέρος, ενώ παράλληλα διαθέτει ίσως την πιο εμφατική και απαστράπτουσα μάσκα που μπορεί να βρει κανείς σήμερα σε μοντέλο παραγωγής.

Η πιο κομψή και upper class προσέγγιση συνεχίζεται και στο εσωτερικό που προχωρά την ψηφιοποίηση κάτι περισσότερο από ένα βήμα παρακάτω. Στην κορυφαία έκδοση του λεγόμενου Innovative Cockpit το βλέμμα δεν μπορεί να πέσει στην κυριολεκτικά τεράστια οθόνη των 15,0 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Η οποία αποτελεί -όπως άλλωστε και η στάνταρ των 9,5 ιντσών που κάθε άλλο παρά μικρή είναι- ενιαίο σύνολο με τον επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,0 ιντσών. Και οι δύο οθόνες είναι υψηλής ανάλυσης και εξασφαλίζουν στο μεγάλο SUV μια πραγματικά high tech διάσταση που ξεπερνά τα συνηθισμένα.

Από την οθόνη ελέγχονται τα πάντα και έχουν αντικατασταθεί τα περισσότερα φυσικά κουμπιά, ενώ η επίδειξη υψηλής τεχνολογίας από τη VW συνεχίζεται με τα πιο πολλά συστήματα υποβοήθησης που ήταν ποτέ διαθέσιμα σε μοντέλο της. Τo Tuareg, που φυσικά δεν υπολείπεται από πλευράς πολυτέλειας, μπορεί να έχει κυριολεκτικά τα πάντα. Από δυνατότητες ημι- αυτόνομης οδήγησης με ειδική λειτουργία για τμήματα του οδικού δικτύου όπου εκτελούνται έργα μέχρι υποβοήθηση σε διασταυρώσεις και το εξαιρετικό Trailer Assist που κάνει τις μανούβρες με τρέιλερ παιχνιδάκι κ.λπ. Άξιοι λόγου και αναφοράς οι νέου προβολείς IQ. Ligh- LED matrix, με τον ηλεκτρονικό έλεγχο, την εντυπωσιακή απόδοση και τη λειτουργία off road που φωτίζει σε γωνία 180 μοιρών μπροστά από το αυτοκίνητο. Την premium εικόνα ολοκληρώνουν οι κάτι περισσότερο από άνετοι χώροι του, ενώ τα 810 λίτρα του πορτμπαγκάζ του είναι τιμή που εντυπωσιάζει.

Για την επίτευξη των παραπάνω καθοριστικό ρόλο παίζει και το νέο πλαίσιο του ομίλου VW MLB, που χάρη στο συνδυασμό αλουμινίου και χάλυβα έχει μειώσει το βάρος σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κατά 106 κιλά και το έχει περιορίσει έστω και οριακά κάτω από τα 2.000 κιλά. Που ναι μεν ακούγονται πολλά αλλά στην πράξη είναι από τις χαμηλότερες τιμές σε αυτήν τη sumo κατηγορία.

Στο δρόμο πάντως το Touareg κατορθώνει να κρύψει σε μεγάλο βαθμό τόσο τον όγκο και τις διαστάσεις του, όσο και το βάρος του. Και στη στάνταρ διαμόρφωσή του με τη συμβατική του ανάρτηση και πολύ περισσότερο όταν διαθέτει την ενεργή τετραδιεύθυνση που το καθιστά ιδιαίτερα ευέλικτο, τις ενεργές αντιστρεπτικές που περιορίζουν στο ελάχιστο τις τάσεις πλεύσης του αμαξώματος και τις κλίσεις στις στροφές. Παράλληλα η επίσης προαιρετική πνευματική του ανάρτηση εξασφαλίζει ένα ιδιαίτερο υψηλό επίπεδο άνεσης, καθώς και δυνατότητες αυξομείωσης της απόστασης από το έδαφος. Το οδηγικό του προφίλ συμπληρώνουν τα συνολικά 6 προγράμματα οδήγησης οδήγησης που συνδυάζονται με την (προαιρετική) τετρακίνηση 4Μotion Active Control ενώ άλλα 4 είναι διαθέσιμα με το πακέτο Off road.

Στην Αυστρία, όπου έγινε η επίσημη παρουσίασή του, οδηγήσαμε το Touareg με τον V6 diesel των 3.000 κυβικών και των 286 ίππων, ο οποίος δεν φάνηκε σε καμία περίπτωση να προβληματίζεται από τα πολλά κιλά που έχει να αντιμετωπίσεις. Απεναντίας δήλωνε πάντοτε παρόν και ήταν ελαστικός από χαμηλά, ενώ αξιόλογες είναι και οι επιδόσεις που εξασφαλίζει: 0-100 σε 6,1 δεύτερα και τελική ταχύτητα έως και 238 χλμ./ ώρα με την πνευματική ανάρτηση, Χωρίς αυτήν περιορίζεται στα 235…

Από την αρχή θα είναι διαθέσιμη και η έκδοση των 231 ίππων του ίδιου κινητήρα καθώς και ένας V6 3.0 TSI (βενζίνης) με 340 ίππους, ενώ θα ακολουθήσει ένας V8 turbo diesel με 4.000 κυβικά και 421 ίππους. Στην πορεία θα προστεθεί και η plug-in υβριδική έκδοση των (συνδυαστικών) 367 ίππων που προορίζεται αρχικά για την κινεζική αγορά.

VW TOUAREG V6 3.0 TDI
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.878×1.984×1.702 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.894 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 810- 1.800 λίτρα
Βάρος: 1.995 κιλά
Κινητήρας: 2.967 κ.εκ., V6, turbo diesel
Ισχύς: 286 PS/ 3.500- 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 600 Nm/ 2.250- 3.250 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 6,1”, 235 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 6,9 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 182 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 506 €
Τιμή: Ενδεικτικά από 85.000 €

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!