NEASMS

Daimler: Γιατί η Mercedes χρειάζεται την Smart;

Ο γερμανικός όμιλος της Daimler χρειάζεται περισσότερο από ποτέ την Smart. Ειδικά από το 2020 που κάθε μοντέλο Smart θα είναι ηλεκτρικό!

H Smart μπορεί στην Ευρώπη να είναι μία από τις πιο ιδιαίτερες και γνωστές εταιρίες της αγοράς, αλλά ποτέ δεν κατάφερε να γίνει κερδοφόρα (κυρίως λόγω σπατάλης στο μάρκετινγκ). Πλέον η Mercedes αποφάσισε να βάλει την Smart σε μία άλλη εποχή ξεκινώντας από την μετακίνηση της Anette Winkler που ήταν στο τιμόνι της μάρκας για οκτώ χρόνια. Πέρυσι οι πωλήσεις της Smart έπεσαν κατά 6% πέρυσι και στις 136.000 πωλήσεις με τους ιθύνοντες της εταιρίας να μην είναι καθόλου ευχαριστημένοι (σ.σ. στις δύο δεκαετίας λειτουργίας της Smart η χασούρα εκτιμάται περίπου στα 4,6 δισ. δολάρια!).

Πλέον ο μόνος λόγος ύπαρξης για την Smart είναι να έχει μία πλήρως ηλεκτρική γκάμα ώστε να βοηθήσει στην μείωση του μέσου όρου της εκπομπής CO2 του ομίλου. Από την άλλη, στην εποχή της ηλεκτροκίνησης μοντέλα με το μέγεθος του Smart θα έχουν περισσότερο νόημα όταν κινούνται με μπαταρίες παρά με συμβατικούς κινητήρες. Επίσης, η Smart είναι η ιδανική πλατφόρμα για δοκιμή μοντέρνων υπηρεσιών όπως για παράδειγμα το car-sharing, αλλά και όλες τις σύγχρονες υπηρεσίες που αναζητά ένα πιο νεανικό κοινό με ιδιαίτερο στιλ.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close