H Ferrari κυριάρχησε στους «Κινητήρες της Χρονιάς 2018»

Τα βραβεία για τον καλύτερο πράσινο κινητήρα της χρονιάς όσο και για τον καλύτερο ηλεκτρικό πήγαν στο σύνολο που κινεί τα Tesla Model S και Model X.

Για 3η συνεχόμενη φορά ο biturbo V8 3.9 της Ferrari σάρωσε τα πάντα στους φετινούς κινητήρες της χρονιάς (Engine of the Year 2018) μεταξύ των 3.000-4.000 κ.εκ. Παράλληλα ανακηρύχθηκε και ως το καλύτερο μοτέρ της 20ετίας προσπερνώντας επικά μοτέρ όπως το 6κύλινδρο των 3,2 λίτρων της BMW M, το Wankel της Mazda ή το τρικύλινδρο Ecoboost της Ford. Επίσης, ο V12 6.5 της ιταλικής εταιρείας ανακηρύχθηκε και καλύτερος κινητήρας πάνω από τα 4.000 κυβικά και κορυφαίος καινούργιος.

Από κει και πέρα μέχρι τα 1.000 κ.εκ. το βραβείο πήγε αυτή τη φορά στο 1.0 TSI του VW up! GTI, ενώ η επιλογή από τα 1.000 έως τα 1.400 κ.εκ. ήταν ο επίσης τρικύλινδρος turbo των 1.200 κυβικών της PSA.

Το υβριδικό σύνολο των 1.500 κυβικών της BMW i8 ήταν το κορυφαίο στην κλάση από τα 1.500 έως τα 1.800 κυβικά, από τα 1.800 έως τα 2.000 κυβικά διακρίθηκε ο τετρακύλινδρος boxer turbo της Porsche, ενώ ο εξακύλινδρος της γερμανικής εταιρείας ήταν αυτός που ξεχώρισε από τα 2.500 έως τα 3.000 κ.εκ.

Στην ενδιάμεση κατηγορία, από τα 2.000 έως τα 2.500 το βραβείο πήγε, για 9η φορά, στον πεντακύλινδρο των Audi RS3 και TT RS. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα ανά κατηγορία παρακάτω:

International Engine of the Year

  1. Ferrari’s twin-turbo 3,9-litre V8
    2. Porsche’s turbocharged 3,0-litre six-cylinder
    3. Ferrari’s 6,5-litre V12
    4. Tesla’s full-electric powertrain
    5. Volkswagen’s turbocharged 1,0 three-cylinder
    6. BMW’s 1,5-litre three-cylinder electric-petrol hybrid
    7. Audi’s turbocharged 2,5-litre five-cylinder
    8. PSA Peugeot Citroën’s turbocharged 1,2-litre three-cylinder
    9. Porsche’s turbocharged 2,0-litre 

Best of the Best

  1. Ferrari’s twin-turbo 3,9-litre V8
    2. Ford’s turbocharged 1,0-litre three-cylinder
    3. BMW M’s 3,2-litre
    4. Volkswagen’s 1,4-litre TSI (twin-charged)
    5. Toyota’s 1,5-litre Hybrid Synergy Drive
    6. BMW’s 1,5-litre three-cylinder electric-petrol hybrid
    7. BMW’s twin-turbo 3,0-litre
    8. Mazda’s Renesis Rotary
    9. Toyota’s 1,0-litre three-cylinder
    10=. Honda’s 1,0-litre IMA
    10=. BMW’s 4,4-litre Valvetronic
    10=. Fiat’s 875cc TwinAir

Performance Engine

  1. Ferrari’s twin-turbo 3,9-litre V8
    2. Porsche’s 4,0-litre boxer
    3. Ferrari’s 6,5-litre V12
    4. Mercedes-AMG’s twin-turbo 4,0-litre V8
    5. Audi’s 5,2-litre V10
    6. BMW M’s twin-turbo 4,4-litre V8 

New Engine

  1. Ferrari’s 6,5-litre V12
    2. BMW M’s twin-turbo 4,4-litre V8
    3. Mercedes-Benz’s twin-turbo 3,0-litre six-cylinder 48V
    4. Porsche’s turbocharged 4,0-litre V8 electric-petrol hybrid
    5. Audi’s turbocharged 2,9-litre six-cylinder
    6. McLaren’s twin-turbo 4,0-litre V8 

Green Engine

  1. Tesla’s full-electric powertrain
    2. BMW’s 1,5-litre three-cylinder electric-petrol hybrid
    3. BMW’s full-electric powertrain
    4. General Motors’ full-electric powertrain
    5. Volvo’s turbocharged, supercharged 2,0-litre electric-petrol hybrid
    6. Renault-Nissan’s full-electric powertrain 

Electric Powertrain

  1. Tesla’s full-electric powertrain
    2. BMW’s full-electric powertrain
    3. General Motors’ full-electric powertrain
    4. Renault-Nissan’s full-electric powertrain
    5. Volkswagen’s full-electric powertrain
    6. Hyundai-Kia’s full-electric powertrain 

Sub 1,0-litre

  1. Volkswagen’s turbocharged 1,0 three-cylinder
    2. Ford’s turbocharged 1,0 three-cylinder
    3. BMW’s 647cc two-cylinder electric-petrol range-extender
    4. Honda’s turbocharged 988cc three-cylinder
    5. Renault-Nissan’s turbocharged 898cc three-cylinder
    6. General Motors’ turbocharged 999cc three-cylinder 

1,0-litre to 1,4-litre

  1. PSA Peugeot Citroën’s turbocharged 1,2-litre three-cylinder
    2. Volkswagen’s 1,4-litre TFSI ACT
    3. Volkswagen’s 1,4-litre TFSI
    4. Volkswagen’s 1,4-litre TFSI electric-petrol hybrid
    5. Toyota’s turbocharged 1,2-litre
    6. Fiat Chrysler’s turbocharged 1,4-litre MultiAir 

1,4-litre to 1,8-litre

  1. BMW’s 1,5-litre three-cylinder electric-petrol hybrid
    2. BMW’s turbocharged 1,5-litre three-cylinder
    3. Volkswagen’s 1,5-litre TSI Evo
    4. Audi’s 1,8-litre TFSI
    5. Honda’s turbocharged 1,5-litre
    6. Toyota/Lexus’ 1,8-litre electric-petrol hybrid 

1,8-litre to 2,0-litre

  1. Porsche’s turbocharged 2,0-litre
    2. Mercedes-AMG’s turbocharged 2,0-litre
    3. Honda’s turbocharged 2,0-litre
    4. Audi’s 2,0-litre TFSI
    5. BMW’s twin-turbo 2,0-litre four-cylinder
    6. Volvo’s 2,0-litre turbocharged, supercharged four-cylinder 

2,0-litre to 2,5-litre

  1. Audi’s turbocharged 2,5-litre five-cylinder
    2. Porsche’s turbocharged 2,5-litre
    3. Ford’s turbocharged 2,3-litre
    4. Toyota/Lexus’ 2,4-litre electric-petrol hybrid
    5. Mercedes-Benz’s 2,1-litre CDI
    6. Subaru’s turbocharged 2,5-litre 

3,0-litre to 4,0-litre

  1. Ferrari’s twin-turbo 3,9-litre V8
    2. Mercedes-AMG’s twin-turbo 4,0-litre V8
    3. Porsche’s 4,0-litre boxer
    4. Porsche’s turbocharged 3,8-litre boxer
    5. McLaren’s twin-turbo 4,0-litre V8
    6. Audi/Bentley’s tri-turbo 4,0-litre TDI V8

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close