NEA

Ηλεκτρική Lamborghini; Dream on!

Η McLaren έχει γνωστοποιήσει πως θα υβριδοποιήσει την γκάμα της σε μερικά χρόνια και πως σε βάθος δεκαετίας έχει ως στόχο ένα ηλεκτρικό supercar.

Από την άλλη, η Audi που βιάστηκε να ρίξει στην αγορά το ηλεκτρικό R8 κυριεύτηκε από μία πλήρη απογοήτευση. Δικαιολογημένα, άλλωστε, αφού ένα ηλεκτρικό supercar ακούγεται πολύ ωραίο! Ωστόσο, στην πράξη δεν μπορεί να ικανοποιήσει την οδηγική τέρψη και ο τεχνικός της Lamborghini, o Maurizio Reggiani το ξεκαθάρισε το Automotive News.

Λέγοντας εν ολίγοις πως ίσως να μην δούμε ποτέ (προφανώς για όσο υπάρχουν θερμικοί κινητήρες) μία αμιγώς ηλεκτρική Lamborghini αφού οι μπαταρίες δεν μπορούν να ταιριάξουν με τις απαιτήσεις μίας super sport Lamborghini. «Ένα καλό πακέτο μπαταριών πρέπει να δίνει τελικές πάνω από τα 300 χλμ./ώρα και να προσφέρει πάνω από τρεις γύρες στο Nurburgring» λέει o Reggianni (δηλ. πάνω από 90 χλμ. στην Πράσινη Κόλαση σε αγωνιστικούς ρυθμούς).

Εδώ και τρία χρόνια η Lamborghini συνεργάζεται με το τεχνολογικό ινστιτούτο της Μασαχουσέτης (Massachusetts Institute of Technology) και το πλάνο ολοκληρώνεται το 2019. Τα μέχρι τώρα συμπεράσματα είναι αποθαρρυντικά αφού δεν υπάρχουν ικανές μπαταρίες για μία Lamborghini.

Από την άλλη, η Lamborghini θα λανσάρει το 2020 μία plug-in υβριδική Urus με σύστημα πρόωσης από την Porsche. Aλλά μέχρι εκεί. Ο Reggiani τονίζει πως δεν είναι μόνο το θέμα της ισχύος, αλλά και του ήχου. Και τίποτε στον κόσμο δεν μπορεί να αναπληρώσει την αίσθηση που προσφέρει ένας V10 ή V12 κινητήρας. Εσείς τι λέτε;

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button