Με το νέο Volvo V60 στην Ισπανία [first drive]

Το καινούργιο Volvo V60 θα είναι διαθέσιμο από το Σεπτέμβριο, σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, τα Momentum και Inscription και σε τιμές που θα ξεκινούν από 48.630 ευρώ D3, χειροκίνητο κιβώτιο).

H Volvo συνεχίζει την πλήρη ανανέωση της γκάμας της και αυτή τη φορά σειρά είχε ένα από τα πιο παλιά μοντέλα της, το V60. Το μεσαίο στέισον της, που αφενός συνεχίζει τη μεγάλη παράδοση της σουηδικής εταιρείας στη συγκεκριμένη κατηγορία και αφετέρου εναρμονίζεται με τα σύγχρονα αισθητικά δεδομένα της μάρκας.

Το καινούργιο V60 λοιπόν ακολουθεί το σχεδιαστικό προφίλ των μεγαλύτερων μοντέλων της κορυφαίας σειράς 90 αλλά και του XC60 (μοιράζεται άλλωστε το ίδιο πλαίσιο SPA μαζί τους), ενώ ενδιαφέρον είναι πως παρά το ότι είναι έστω και ελάχιστα μικρότερο από τον προκάτοχό του -ταυτόχρονα είναι και ελαφρώς πιο στενό- δείχνει ιδιαίτερα δυναμικό και φαρδύ. Κυρίως λόγω του πιο χαμηλού και επίπεδου εμπρός μέρους του, με την χαρακτηριστική σχεδόν κάθετη μάσκα.

Από κει και πέρα σαφώς και υπάρχουν στοιχεία που το διαφοροποιούν από το μεγαλύτερο κατά 20 εκατοστά V90. Στοιχεία όπως η επέκταση των χαρακτηριστικών φώτων ημέρας που παραπέμπουν στο σφυρί του ήρωα της Σκανδιναβικής μυθολογίας Thor, έξω από το γενικό σχήμα των στάνταρ LED προβολέων και προς τη μάσκα, η πιο επιθετική διαμόρφωση του εμπρός προφυλακτήρα και γενικά της μάσκας και η πιο κάθετη πέμπτη πόρτα. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικό είναι και το σχήμα των πίσω φώτων, που δημιουργεί μια έντονη οπτική ταυτότητα το βράδυ. Η οποία ναι μεν θυμίζει αυτή του XC60 αλλά και πάλι οι παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν πως διαφοροποιείται στα σημεία.

Η πιο κάθετη πίσω πόρτα πάντως δεν παίζει ρόλο μόνο στην εμφάνιση του νέου V60 αλλά και στην πρακτική του διάσταση, που στα στέισον παίζει ρόλο ακόμα και αν πρόκειται για την premium κατηγορία. Οι μηχανικοί της σουηδικής εταιρείας και οι σχεδιαστές την εκμεταλλεύθηκαν στο έπακρο, μιας και η minimum χωρητικότητα των 529 λίτρων του χώρου αποσκευών είναι η καλύτερη της κατηγορίας (maximum τα 1,441 λίτρα) και υπολείπεται μόλις κατά 70 λίτρων αυτής του σημαντικά μεγαλύτερου V90.

Από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας είναι και ο χώρος που αντιστοιχεί σε όσους κάθονται στο πίσω κάθισμα -ενδιαφέρον στοιχείο που δικαιολογεί και τη συγκεκριμένη διάσταση είναι πως το μεταξόνιο των 2.872 χιλιοστών είναι μόλις 7 εκατοστά μικρότερο του V90 και 9,.6 μεγαλύτερο από αυτό του προηγούμενου μοντέλου- ενώ από κει και πέρα υπάρχουν και έξυπνες λύσεις τόσο στο χώρο αποσκευών όσο και στο εσωτερικό που διευκολύνουν την καθημερινότητα. Σε ότι αφορά την σχεδίασή του το γνωστό και ιδιαίτερα επιτυχημένο μοτίβο των σύγχρονων Volvo, με την οθόνη των 9,0 ιντσών του πολύ καλού συστήματος infotainment Sensus στο κέντρο του ταμπλό, επαναλαμβάνεται και εδώ σε μια εκδοχή με μικρότερο ύψος σε σχέση με τα μεγαλύτερα μοντέλα, που δημιουργεί μια ξεχωριστή εικόνα για το V60. Που επιπλέον έχει και σημαντικές δυνατότητες εξατομίκευσης.

Σύμφωνα με την παράδοση της Volvo μεγάλη είναι και η γκάμα των συστημάτων υποβοήθησης με τα στάνταρ να δημιουργούν μια καθόλα αξιόλογη ομπρέλα προστασίας. Η καινούργια προσθήκη είναι το σύστημα μείωσης της σφοδρότητας μιας αναπόφευκτης μετωπικής σύγκρουσης και των συνεπειών της. Φυσικά το παρόν δίνουν και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, το HUD, το high-end ηχοσύστημα της Bower and Wilkins των 1.100 Watt και των 15 ηχείων, καθώς και μια επίσης πολύ καλή πρόταση της Harman-Kardon με 600 Watt.

Όμορφο, άνετο, ποιοτικό και πρακτικό λοιπόν το νέο V60, που παράλληλα αποδεικνύεται και ιδιαίτερα ευχάριστο στο δρόμο. Οι μηχανικοί της εταιρείας εκμεταλλεύθηκαν τις δυνατότητες του πολύ καλού πλαισίου SPA και έτσι το νέο τους στέισον είναι πολύ σταθερό στις μεγάλες ταχύτητες, έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης ακόμα και στην προσθιοκίνητη εκδοχή του D4 των 190 ίππων που οδηγήσαμε στην Ισπανία -πόσο μάλλον στην τετρακίνητη Τ6 των 310 ίππων.

Η τελευταία όπως διαπιστώσαμε είναι ιδιαίτερα γρήγορη (0-100 σε 5,8 δεύτερα, τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα) και σε καμία περίπτωση κουραστική, καθότι ιδιαίτερα άνετη. Το ίδιο από πλευράς άνεσης ισχύει και για την πετρελαιοκίνητη D4 (0-100 σε 7,9, τελική ταχύτητα 22 χλμ./ώρα), με αποτέλεσμα και στις δύο περιπτώσεις να ταξιδεύεις άνετα και ξεκούραστα.

Με βάση τα επίσημα στοιχεία της Volvo τα δύο σύνολα των 2.000 κυβικών -δεν θα υπάρχουν κινητήρες μικρότερου κυβισμού- είναι πολύ καλά και στη διαχείριση του καυσίμου (D4: 5,9- 6,7 λίτρα diesel για κάθε 100 χιλιόμετρα, T6 8,0- 9,0 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα) με βάση τις νέες προδιαγραφές WLTP.

Στη γκάμα υπάρχει και το D3 των 150 ίππων, στην πορεία θα προστεθεί το T5 καθώς και οι δύο υβριδικές εκδόσεις T6 και T8 Twin Engine, με 340 και 390 ίππους αντίστοιχα, ενώ προς το τέλος του χρόνου αναμένεται και το V60 Cross Country.

Ετικέτες

Ένα σχόλιο

  1. Ακριβό !!! Με το σκεπτικό ότι είναι το μικρότερο station wagon της εταιρείας. Το V40 δεν έχει χώρους για οικογένεια, οπότε αν κάποιος έχει οικογένεια και θέλει κάτι μεγαλύτερο από το v40 πρέπει να δώσει το λιγότερο 49.000 !!!! Εκτός και αν περιμένουμε να έρθει νέο V40 με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close