Επίσημα η ανάκληση 774.000 diesel Mercedes λόγω παραποίησης ρύπων

Η ανάκληση προέρχεται από εντολή της ίδιας της κυβέρνησης αφού σε ελέγχους που έγιναν από τις γερμανικές αρχές ανακαλύφθηκαν πέντε λογισμικά παραποίησης της εκπομπής ρύπων.

Από τα 774.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα τα 238.000 κυκλοφορούν στην Γερμανία, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις (όπως στην εκδόσεις 220 d των C-Class και GLC) θα πρέπει να υπάρξει ανάλογη αναβάθμιση όπως στον diesel των 1.600 κ.εκ. του Vito. Όπως είχαμε γράψει, η έρευνα ξεκίνησε πριν από μέρες από την ομοσπονδιακή αρχή οδικών μεταφορών KBA.

Ο CEO της Daimler, o Dieter Zetsche συναντήθηκε χτες με τον υπουργό Μεταφορών της Γερμανίας Andreas Scheuer και ανέφερε πως υπήρξε μία εποικοδομητική συμφωνία. Στη συνέχεια ο Scheuer διέταξε την άμεση ανάκληση ελέω απαγορευμένων συσκευών παραποίησης των εκπομπών ρύπων.

Όπως διαφαίνεται η Mercedes θα ξεπεράσει το πρόβλημα με πιο ανώδυνο τρόπο (φήμες μιλούν για κόστος ανάκλησης στα 3,75 δισεκατομμύρια ευρώ) από ότι το VW Group (που το κόστος επιδιόρθωσης έφτασε τα 26 δισεκατομμύρια ευρώ) αφού εδώ προφανώς η παραποίηση της εκπομπής ρύπων έχει γίνει με πιο ήπια διαχείριση (ή πιο έξυπνα αν προτιμάτε) του κινητήρα ώστε να εκπέμπει λιγότερους ρύπους στα πρώτα 26 χιλιόμετρα (όπως και στον κύκλο μετρήσεων).

Oι έρευνες συνεχίζονται και για άλλους diesel της Mercedes, από τον τετρακύλινδρο της σειράς OM 651 έως τους V6 και τους OM 651. Όπως και να έχει το θέμα με το dieselgate συνεχίζει ακόμη να ταλανίζει την αγορά αυτοκινήτου και τους πετρελαιοκινητήρες. Αξιοσημείωτο είναι πως χτες οι εισαγγελικές γερμανικές αρχές πραγματοποίησαν έφοδο στην οικία του Rupert Stadler, του CEO της Audi, σχετικά με έρευνες γύρω απο το dieselgate.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close