Ανανεωμένο Jeep Renegade, από το Σεπτέμβριο

Με μικροδιαφορές στην εξωτερική του εμφάνιση και ένα νέο κινητήρα 1.0 λίτρου και 120 ίππων, το Jeep Renegade επιστρέφει δριμύτερο.

Μετρώντας ήδη τέσσερα χρόνια στην αγορά, έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για το Renegade, να προχωρήσει σε ένα ουσιαστικό facelift. Το δημοφιλές μοντέλο δέχτηκε τις φροντίδες των σχεδιαστών και των μηχανικών της Jeep, αποκτώντας ένα ελαφρά πιο μοντέρνο παρουσιαστικό, χάρη σε μία σειρά μικροαλλαγών στο αμάξωμα. Διαφοροποιήσεις υπάρχουν και εντός, με μεγαλύτερη αυτή της προσθήκης μίας καινούριας, έγχρωμης οθόνης αφής, διαμέτρου 8,4 ιντσών, στις κορυφαίες εκδόσεις (εναλλακτικά υπάρχουν οθόνες 5 και 7 ιντσών, για τις κατώτερες εκδόσεις εξοπλισμού). Ένα ακόμα θετικό είναι η ύπαρξη περισσότερων χώρων για μικροαντικείμενα, καθώς και η προσθήκη νέων συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας.

Κάτω από το καπό το ανανεωμένο Renegade θα φιλοξενεί -μεταξύ άλλων- ένα καινούριο, τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 1.0 λίτρου, με ισχύ 120 ίππων και ροπή 190 Nm. Αυτός συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στον μπροστινό άξονα. Αμέσως μετά συναντάμε ένα ακόμα καινούριο σύνολο, 1.3 λίτρων, με 150 ίππους, 270Nm και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με 7 σχέσεις. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται μία έκδοση του ίδιου συνόλου με 180 ίππους και την ίδια ροπή, αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και τη δυνατότητα πλέον να επιλέξει ο χρήστης εάν το θέλει προσθιοκίνητο ή τετρακίνητο.

Περνώντας στους πετρελαιοκινητήρες, η γκάμα περιλαμβάνει δύο diesel σύνολα, των 1.6 και 2.0 λίτρων, με τον πρώτο να αποδίδει 120 ίππους και το δεύτερο να προσφέρεται πάλι σε δύο εκδόσεις 140 και 170 ίππων. Τέλος, σε ο,τι έχει να κάνει με την τετρακίνηση, επιλέγεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη και, πέρα από τα διάφορα προγράμματα (auto, snow, sand, mud, rock) διαθέτει μπουτόν κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού και, για πρώτη φορά, υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων. Αυτή η τελευταία προσθήκη αναμένεται να εκτιμηθεί δεόντως από όσους θέλουν να το χρησιμοποιήσουν σε σοβαρή εκτός δρόμου χρήση.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close