NEAΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αυλαία για το νέο Volvo S60 [vid]

Η Volvo παρουσίασε την τρίτη κατά σειρά γενιά του S60, η οποία θα παράγεται στην Αμερική και δεν θα έχει εκδόσεις diesel.

Το τελευταίο μπορεί να ξενίζει κάπως, είναι όμως απόφαση της εταιρίας από το 2019 κάθε νέο της μοντέλο να διατίθεται αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης και υβριδικά/ ηλεκτρικά σύνολα. Οπτικά, οι ομοιότητές του με τη ναυαρχίδα της φίρμας, το S90 είναι παραπάνω από εμφανείς. Παρόλα αυτά, το S60 έρχεται να δώσει μία πιο σπορ και νεανική νότα, στοχεύοντας σε ένα διαφορετικό κοινό. Βασισμένο στο νέο πλαίσιο SPA, προσφέρει ένα άνετο σαλόνι και παράλληλα αυξημένα επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας και ασφάλειας.

Στο εσωτερικό του τα πάντα δείχνουν σύμφωνα με τα γνωστά ποιοτικά στάνταρ και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας. Ενδεικτικά αναφέρουμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική κάθετη οθόνη, τύπου ταμπλέτας, του προηγμένου συστήματος infotainment, Sensus. Τα χρησιμοποιούμενα υλικά δείχνουν προσεγμένα και υψηλών προδιαγραφών, ενώ αντίστοιχα υπερπλήρες χαρακτηρίζεται και το τεχνολογικό του υπόβαθρο. Πέρα από τη λειτουργία ημιαυτόνομης οδήγησης, το S60 φέρει ένα μεγάλο πακέτο προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού και ενεργητικής/ παθητικής ασφάλειας.

Στο κομμάτι των κινητήρων, οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαφορετικών εκδόσεων του προηγμένου τετρακύλινδρου συνόλου των 2.0 λίτρων, T5 και Τ6, εφόσον μιλάμε για βενζινοκινητήρες. Η πρώτη είναι προσθιοκίνητη, με ισχύ 250 ίππων, ενώ η δεύτερη τετρακίνητη, με 318 ίππους (επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,6 δεύτερα). Από εκεί και πέρα υπάρχουν δύο ακόμα plug-in υβριδικές εκδόσεις, με δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης. Μία Τ6 Τwin Engine, με συνολική ισχύ 340 ίππων και μία ισχυρότερη, Τ8 Τwin Engine, που ανεβάζει την απόδοση στους 405 ίππους. Η τελευταία, μάλιστα, θα προσφέρεται σε διαμόρφωση Polestar, που χάρη σε μία σειρά βελτιώσεων θα ανεβάζει τη συνολική ισχύ στους 420 ίππους.

Αναφορικά με τη διάθεση του νέου S60 στη χώρα μας, οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν κατά πάσα πιθανότητα στις αρχές του 2019, ενώ λίγο αργότερα η Volvo θα παρουσιάσει και τις ήπιες υβριδικές (mild hybrid) εκδόσεις του. Όπως αναφέραμε και στην αρχή, το αυτοκίνητο θα είναι made in USA, καθώς θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο καινούργιο εργοστάσιο της Volvo, στη Νότια Καρολίνα.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!