Αυτονομία επιπέδου 4 για το επόμενο Volvo XC90

Χάρη στο πακέτο Highway Assist, η επόμενη γενιά του SC90 θα μπορεί να μεταφέρει τους επιβάτες ακόμα και κοιμισμένους, σε ορισμένα είδη διαδρομών…

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει ο αντιπρόεδρος της εταιρίας, Henrik Green, σε μία συνέντευξή του, αναφορικά με το νέο XC90 που θα ξεκινήσει να παράγεται το 2021, στο εργοστάσιο της εταιρίας στις ΗΠΑ. Η λειτουργία αυτή δεν θα είναι διαθέσιμη στις βασικές εκδόσεις αλλά μόνο στα οχήματα που θα εξοπλίζονται με το πακέτο «Highway Assist». Το συγκεκριμένο βρίσκεται ήδη σε φάση εξέλιξης και μάλιστα για αυτό η Volvo συνεργάζεται με την Uber, πάνω σε ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο και εξελιγμένο σύστημα.

Πέρα από το πλήρες πακέτο αισθητήρων που θα φέρει, το επόμενο XC90 θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό και σε πληροφορίες που υπάρχουν στο cloud, για συγκεκριμένες διαδρομές. Αυτό θα κάνει ακόμα πιο ασφαλή την αυτόνομη μετακίνηση στους αντίστοιχους δρόμους. Η Volvo, μάλιστα, συνεργάζεται και με τις αρχές των ΗΠΑ, ώστε να εξασφαλίσει την απαραίτητη έγκριση για το αυτόνομο αυτό σύστημα.

Αναφορικά με την αυτονομία επιπέδου 4, ένα αυτοκίνητο πιστοποιημένο σε αυτό το στάνταρ μπορεί να μετακινείται απολύτως αυτόνομα, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Μπορεί να επιταχύνει, να φρενάρει και να στρίβει όπου χρειάζεται. Φυσικά, ο οδηγός δεν παύει να παραμένει πίσω από το τιμόνι ενώ, εφόσον το θελήσει, ανά πάσα στιγμή μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο του οχήματος. Εδώ υπάρχει και ένας μικρός αστερίσκος, αφού το εν λόγω σύστημα της Volvo δεν είναι καθαρόαιμο επιπέδου 4. Τα συγκεκριμένα στάνταρ τα πιάνει μόνο σε ορισμένους δρόμους που διαθέτουν ψηφιακή χαρτογράφηση και μπορούν να μεταφέρουν πληροφορίες στο όχημα, όχι σε κάθε είδους διαδρομή.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close