NEAΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

H Volvo εγκαινιάζει τη νέα φίρμα «Μ»

Και όχι, δεν πρόκειται για μία νέα μπράντα κύρους ή επιδόσεων. Το γράμμα Μ, στην προκειμένη περίπτωση, προέρχεται από το Mobility.

Μπορεί, εκ πρώτης όψεως, το «Μ» να παραπέμπει απευθείας στις σχετικές προτάσεις της BMW, αυτό όμως δεν φαίνεται να πτοεί τη Volvo. Η σουηδική εταιρία είναι αποφασισμένη να εγκαινιάσει μία νέα θυγατρική, που να ενσωματώνει όλη τη φιλοσοφία του αύριο, αναφορικά με το κομμάτι των μετακινήσεων. Οι ιθύνοντες της φίρμας δεν έχουν ανοίξει ακόμα τα χαρτιά τους, έχουν δώσει όμως το στίγμα περί τίνος πρόκειται.

Ο αρχικός στόχος είναι η «on-demand πρόσβαση σε αυτοκίνητα και υπηρεσίες». Αυτό φέρνει στο μυαλό τη Sunfleet, την εταιρία car-sharing της Volvo, που διαθέτει 1.700 οχήματα και δραστηριοποιείται στη Σουηδία, εδώ και 20 χρόνια. Ο CEO της Volvo, Hakan Samuelsson, ανέφερε σε δήλωσή του πως «αναγνωρίζουμε ότι οι αστικοί καταναλωτές επανεξετάζουν την παραδοσιακή ιδιοκτησία αυτοκινήτων. Η «Μ» είναι μέρος της απάντησής μας. Εξελισσόμαστε για να γίνουμε πάροχοι άμεσων υπηρεσιών προς καταναλωτές, στο πλαίσιο της νέας μας αποστολής «Freedom to Move». Η κυκλοφορία της M δημιουργεί νέες πηγές εσόδων για τη Volvo Cars και θα είναι αναπόσπαστο μέρος της φιλοδοξίας της εταιρείας να χτίσει πάνω από 5 εκατομμύρια άμεσες καταναλωτικές σχέσεις μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας».

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button