NEA

Η SEAT υπογράφει συμφωνία συνεργασίας με την κοινοπραξία Volkswagen Group China και JAC

Η Ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία θα συμμετάσχει ενεργά στη δημιουργία ενός Κέντρου R&D στην Κίνα με επίκεντρο τα ηλεκτρικά οχήματα, τη συνδεσιμότητα και την αυτόνομη οδήγηση

Η SEAT κατευθύνεται προς την Κίνα. Η Volkswagen Group China και η Anhui Jianghuai Automobile Group Corp., Ltd (JAC), οι εταίροι της κοινοπραξίας JAC Volkswagen Automotive Co. Ltd. και η SEAT, υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας στα πλαίσια του οποίου η Ισπανική εταιρεία θα είναι η κύρια εκπρόσωπος μάρκα του Ομίλου Volkswagen σε αυτή την κοινοπραξία. Η συμφωνία υπογράφτηκε από τον Πρόεδρο της SEAT, Luca de Meo, τον Πρόεδρο του Volkswagen Group China Dr. Jochem Heizmann και τον Πρόεδρο της JAC An Jin, παρουσία της Καγκελαρίου της Γερμανίας Angela Merkel και του Πρωθυπουργού της Κίνας Li Keqiang, σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο.

Η υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας αποτελεί σημείο καμπής για τη SEAT. Από την αρχή της δημιουργίας της κοινοπραξίας το 2017, η SEAT συνέβαλε στους τομείς σχεδίασης και R&D. Σύμφωνα με τη συμφωνία, η SEAT θα γίνει μέτοχος της JAC Volkswagen που θα οδηγήσει την ένταξη της μάρκας SEAT στην κινεζική αγορά με στόχο το 2020-2021.

Μετά την υπογραφή της συμφωνίας, ο Πρόεδρος της SEAT Luca de Meo δήλωσε: «Η συμμετοχή μας σε αυτή τη νέα φάση της κοινοπραξίας αποτελεί ορόσημο για την SEAT. Σήμερα θα γραφτούμε στην ιστορία της εταιρείας, καθώς μπαίνουμε σε μια νέα εποχή που θα μας επιτρέψει να παγκοσμιοποιήσουμε τη μάρκα και να ενισχύσουμε την ανάπτυξη του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η Κίνα προσφέρει πολλές ευκαιρίες για τη SEAT και πρόκειται να συμβάλουμε με λύσεις κινητικότητας που ταιριάζουν στις ανάγκες των πελατών. Επίσης είναι μία ευκαιρία για να μάθουμε από τις μελλοντικές τάσεις που αναπτύσσονται στην Κίνα».

Το Μνημόνιο Συνεργασίας προβλέπει επίσης ότι η SEAT μαζί με την Volkswagen Group και την JAC, θα δημιουργήσουν ένα κέντρο R&D στην Κίνα για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων, της συνδεσιμότητας και των αυτόνομων τεχνολογιών οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων σχετικών ανταλλακτικών και εξαρτημάτων καθώς και βασικών τεχνολογιών, με προγραμματισμένη λειτουργική χρήση το 2021. Επιπλέον, η κοινοπραξία θα λανσάρει μια ανταγωνιστική πλατφόρμα BEV.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!