To Tata Nano είχε παρουσιαστεί πριν από περίπου 9 χρόνια και είχε ως στόχο να αποτελέσει το εθνικό αυτοκίνητο της Ινδίας.
Στον ινδικό όμιλο ανήκει η Jaguar και η Land Rover. Αυτό δεν εμπόδισε την Tata να προχωρήσει στην παραγωγή ενός πραγματικά φτηνού αυτοκινήτου που θα έλυνε τα μεταφορικά προβλήματα των Ινδών και το φαινόμενο του «τρικάβαλου» (και βάλε).
Το Nano ήταν φτηνό, αλλά όχι τόσο όσο θα ήθελε ο Ινδός. Ο οποίος αποθαρρύνθηκε από τα διάφορες περιπτώσεις με φωτιές που είχαν σημειωθεί, όπως και από την πολύ μέτρια ασφάλεια που παρείχε το Nano. Από την άλλη ο εξοπλισμός ήταν τουλάχιστον σπαρτιάτικος και με τις πωλήσεις να πέφτουν συνεχώς η Tata αποφάσισε να τερματίσει την παραγωγή του Nano.