NEASMS

Το νέο Renault Megane R.S. Trophy… τα έχει 300 [vid]

Με 20 επιπλέον άλογα από το νορμάλ R.S. και Trophy στήσιμο οι Γάλλοι παρουσίασαν την πιο hardcore εκδοχή του πιο πρόσφατου Megane…

Το Megane R.S. Trophy είναι μία έκδοση που ξεκίνησε από το 2005 και είχε προκαλέσει ιδιαίτερη αίσθηση το 2009 όταν ξεκίνησε η άτυπη κόντρα με το ρεκόρ προσθιοκίνητου στο Nürburgring. Με το πιο πρόσφατο Trophy είναι άγνωστο αν θα μπορέσουν οι Γάλλοι να πάρουν τα σκήπτρα από το Honda Civic Type R αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι για μία από τις καλύτερες επιλογές στα μικρομεσαία hot-hatches.

Στο νέο Trophy o turbo τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.798 κ.εκ. έχει περάσει από την περιποίηση του τμήματος Renault Sport για να αποκτήσει 20 παραπάνω άλογα και να φτάσει τα 300 συνολικά. Η ροπή είναι στα 400 Nm και με το μηχανικό 6άρι κιβώτιο τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 5,7 δευτερόλεπτα με την τελική στα 260 χλμ./ώρα. Υπάρχει και αυτόματη EDC έκδοση με το διπλόδισκο 6άρι σαζμάν όπου η ροπή ανεβαίνει στα 420 Nm αλλά προς το παρόν η Renault δεν δίνει σχετικά στοιχεία για τις επιδόσεις.

Ανάμεσα στις βελτιώσεις περιλαμβάνεται ο ενισχυμένος στροβιλοσυμπιεστής με κάρμπον ρουλεμάν για χαμηλότερες τριβές και άμεση απόκριση με όριο περιστροφής στις 200.000 σ.α.λ. Το σύστημα εξαγωγής είναι νέο και στο σιλανσιέ υπάρχει μία μηχανική βαλβίδα (για πρώτη φορά σε R.S.) για βέλτιστο ήχο ανάλογα με την επιλογή του Multi-Sense. Το τελευταίο είναι το σύστημα παραμετροποίησης τιμονιού, ανάρτησης, κιβωτίου (αυτόματο) με προγράμματα που επιλέγει ο οδηγός.

Το Trophy έχει στάνταρ το σασί του Cup, κάτι που σημαίνει πως η ροπή περνά στους μπροστινούς τροχούς μέσω μπλοκέ διαφορικού (μηχανικό Torsen). Ιδιαίτερη μνεία χρίζει η ενεργητική τετραδιεύθυνση 4Control που βελτιώνει το κράτημα. Σχετικά με την ανάρτηση τα αμορτισέρ είναι 25% πιο σφιχτά, τα ελατήρια κατά 30% και οι αντιστρεπτικές κατά 10%.

Στάνταρ είναι τα μπροστινά δισκόφρενα (355 χλστ., τα πίσω είναι 290 χλστ.) με κόκκινες δαγκάνες Brembo, με διπλή επικάλυψη και ελαφρύτερα έως 1,8 κιλά ανά τροχό. Ειδικής σχεδίασης είναι και οι 19άρες ζάντες με μείωση βάρους έως 2 κιλά ανά τροχό. Στο εσωτερικό επικρατεί Trophy στιλ με τα προαιρετικά Recaro να προέρχονται από το νορμάλ R.S. και να έχουν επένδυση από την εξαιρετική αλκαντάρα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button