Με τα νέα Opel Combo Life & Cargo στην Γερμανία [first drive]

Στη νέα του γενιά το Combo αποκτά μία εντελώς νέα προοπτική πλαισιωμένη από ένα νέο στιλ και γενετικό κώδικα με την υπογραφή του ομίλου PSA.

Το γενεαλογικό δέντρο του Combo ξεκινά πολύ πίσω στο χρόνο. Από το 1986 έχουν εκτιμήσει χιλιάδες οικογενειάρχες και επαγγελματίες τις μεταφορικές δυνατότητες του πολυχρηστικού Opel που στην 5η του γενιά αποκτά μία εντελώς νέα διάσταση μετά την εξαγορά της μάρκας από τον όμιλο PSA. Λογικό είναι λοιπόν το νέο Combo να πατά πάνω στην πλατφόρμα EMP2 που χρησιμοποιείται στα «αδερφά» και επίσης νέα Citroen Berlingo και Peugeot Rifter.

Όπως συμβαίνει και στα δύο μοντέλα έτσι και στο Opel υπάρχει διαθέσιμη η επαγγελματική έκδοση Combo Cargo Van και η επιβατική Combo Life. Υπάρχουν δύο μήκη αμαξώματος: η βασική έκδοση με 4,403 μέτρα και χώρο αποσκευών 597-2.126 λίτρα και η XL με μήκος 4,753 μέτρα και αντίστοιχο χώρο 850-2.693 λίτρα. Πέρα από την πενταθέσια διάταξη προαιρετικά υπάρχει και επταθέσια, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως στην πίσω σειρά (δηλ. την μεσαία) μπορούν να φιλοξενηθούν έως και τρία παιδικά καθίσματα με υποδοχή Isofix (κάτι σπάνιο για MPV). Επίσης την πρακτικότητα αυξάνει το πίσω κρύσταλλο που ανοίγει ξεχωριστά από την τελευταία πόρτα, καθώς και πολλές άλλες «πολυμορφικές» διευκολύνσεις.

Από εκεί και πέρα το ταμπλό συνάδει με την σύγχρονη άποψη του ομίλου PSA με μία εύχρηστη touch-screen με διαγώνιο έως 8 ίντσες στο μέσο του ταμπλό και έναν ευανάγνωστο πίνακα οργάνων. Το Combo Life είναι πραγματικά ένα σούπερ πρακτικό αυτοκίνητο με πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και πολλές λύσεις που λύνουν σχεδόν κάθε μεταφορικό ζήτημα. Η ποιότητα των πλαστικών είναι καλή -ας μην ξεχνάμε πως μιλάμε για ένα MPV με συρόμενες πίσω πόρτες που προσφέρεται και ως βαν- με τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλεια να περιλαμβάνει όλα τα συστήματα υποβοήθησης και τις τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

H γκάμα των κινητήρων προδιαγραφής Euro 6d-Temp περιλαμβάνει τον 1.2 PureTech με τους 110 ίππους που συνδυάζεται με μηχανικό 6άρι κιβώτιο. Το εν λόγω τρικύλινδρο μοτέρ ταιριάζει πολύ με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και παρουσιάζει μεγάλη ελαστικότητα από χαμηλά. Ωστόσο, αυτό που μας έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν ο νέος diesel στα 1.499 κ.εκ. που προσφέρεται με 76, 102 ή 130 ίππους.

Οδήγησα την τελευταία και ισχυρότερη έκδοση με το νέο αυτόματο κιβώτιο (για αυτή με τους 130 ίππους υπάρχει και 6άρι μηχανικό, 5άρια για τις δύο βασικές ντίζελ) που ταιριάζει ακόμη περισσότερο στο Combo. Η αλλαγή μετάδοσης γίνεται από έναν πιεζοπεριστροφικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα που έχει αντικαταστήσει τον κλασικό επιλογέα. Στην πορεία ο νέος ντίζελ είναι απίστευτα ήσυχος και στρωτός στην λειτουργία του ταιριάζοντας άψογα με το νέο αυτόματο κιβώτιο (με μετατροπέα ροπής) που αλλάζει σβέλτα και γλυκά σχέσεις.

Περισσότερα θα έχουμε να πούμε τον Οκτώβριο με την έλευση του Combo Life στην χώρα μας (κατεβάστε εδώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά) και μία ένδειξη μας δίνουν οι τιμές πώλησης στην Γερμανία που ξεκινούν από τις περίπου 20.000 ευρώ. Οι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες για το Combo Cargo θα πρέπει να κάνουν υπομονή έως τον ερχόμενο Ιανουάριο. Αξιοσημείωτο είναι πως μέσα στο 2019 θα παρουσιαστεί και το νέο Opel Vivaro.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close