NEA

Ford Ευρώπης: Λιγότερα μοντέλα και εργαζόμενοι

Τα οικονομικά προβλήματα και η υστέρηση κατά 73 εκ. δολάρια (για την περίοδο 4-6/2018) θα επιφέρει ριζικές αναδιοργανώσεις στην Ford Ευρώπης.

Στην επιδείνωση των οικονομικών μεγεθών της Ford έχει συμβάλλει σημαντικά το Brexit και η ανασφάλεια που δημιουργεί σε κάθε επίπεδο της οικονομικής δραστηριότητας της εταιρίας (ειδικά στην Βρετανία όπου είναι και το σημαντικότερο κομμάτι της). Μεταξύ άλλων τα στελέχη της σκέπτονται να διακόψουν την παραγωγή μοντέλων όπως το S-Max, Galaxy (για το Mondeo θα υπάρξει ειδική προσέγγιση με upd το 2019 και με Hybrid έκδοση) έτσι ώστε να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στα SUV που και περισσότερο πουλάνε και μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους έχουν.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Sunday Times η εταιρία προσανατολίζεται στο να προχωρήσει σε απολύσεις προσωπικού, της τάξης του 12%, κάτι που αντιστοιχεί σε 24.000 εργαζόμενους. Πέρα από όλες τις παραπάνω δράσεις, η Ford μελετά και το ενδεχόμενο συνεργασίας με άλλες μεγάλες εταιρίες, όπως η VW έτσι ώστε να μειωθούν τα κόστη παραγωγής και εξέλιξης συγκεκριμένων μοντέλων. Πάντως, η Ford έσπευσε να διαψεύσει τα παραπάνω στο Automotive News.

Από την άλλη, οπρόεδρος της Ford Ευρώπης Steven Armstrong δήλωσε ότι η εταιρία στοχεύει σε δραστική μείωση του κόστους, την αύξηση της παραγωγικότητας και την μείωση του κόστους των εξαρτημάτων. Πάντως η μετοχή της εταιρίας δεν πηγαίνει καθόλου καλά, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα η Moody’s την χαμήλωσε ακόμα μία βαθμίδα, λίγο πριν την τελευταία κατηγορία, μετά την δήλωση του CEΟ της εταιρίας Jim Hackett ότι μία ανάκαμψη θα κοστίσει πάνω από 11 δισεκατομμύρια δολάρια και ίσως πάρει αρκετά χρόνια για να γίνει. Αλλά αυτά αλλάζουν από στιγμή σε στιγμή, ειδικά στα χρηματιστήρια…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button