Επίσημα η νέα Mercedes-Benz GLE με mild hybrid έκδοση

Η γερμανική εταιρία παρουσιάζει την GLE, το μεγαλύτερο SUV της γκάμας, που συνεχίζει μία πορεία 21 ετών από τότε που παρουσιάστηκε η M-Class.

Στο Παρίσι θα παρουσιαστεί η νέα 4η γενιά GLE με το εμπορικό της λανσάρισμα να ξεκινά αρχές 2019 και αργότερα να εμφανίζεται και η GLE Coupe. Η νέα γενιά GLE βασίζεται στην πλατφόρμα MHA (Modular High Architecture) που χρησιμοποιείται ήδη στις C-Class, E-Class και S-Class. Σχεδιαστικά το νέο μοντέλο έχει μία πιο αρμονική άποψη που ευθυγραμμίζεται με εκείνη της GLC και με σήμα κατατεθέν την εμφατική μάσκα. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 8 εκατοστά φτάνοντας τα 2,995 μέτρα ώστε να χωρά προαιρετικά και 3η σειρά καθισμάτων (κάτι νέο στην GLE). Στην πενταθέσια διάταξη το πορτμπαγκάζ προσφέρει μέχρι και 825 λίτρα, ενώ όταν πέσουν οι πλάτες των μεσαίων καθισμάτων η πρακτικότητα ανέρχεται στα 2.055 λίτρα.

Στο εσωτερικό συναντάμε πλέον την τυπική διάταξη με τις δύο οθόνες (η μία ως πίνακας οργάνων και η άλλη ως touch-screen) με διαγώνιο 12,3 ιντσών. Σε σχέση με τις S-Class και E-Class υπάρχουν λεπτομέρειες (όπως οι τετραγωνισμένοι αεραγωγοί ή οι χειρολαβές στην κεντρική κονσόλα) που διαφοροποιούν αισθητικά την GLE σε σχέση με τις λιμουζίνες και τονίζουν τον off road προσανατολισμό της. Το MBUX προσφέρει δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών θεματικών ενοτήτων ενώ υπερπλήρης είναι η λίστα με τα συστήματα υποβοήθησης, στα οποία περιλαμβάνεται και αυτό της ημιαυτόνομης οδήγησης.

Όλες οι GLE θα είναι τετρακίνητες και αυτόματες με 9άρι κιβώτιο με μετατροπέα ροπής. Στις τετρακύλινδρες GLE η κατανομή της ροπής στους δύο άξονες θα είναι 50/50 με μία βασική εκδοχή του 4MATIC. Στις μεγαλύτερες εκδόσεις θα υπάρχει ένα νέο σύστημα μετάδοσης (Torque on Demand, TonD) με ξεχωριστό transfer case και πολύδισκο συμπλέκτη όπου πρακτικά θα προσφέρει κατανομή της ροπής σε αναλογία 0/100% ανάμεσα στους δύο άξονες. Εδώ προαιρετικά θα υπάρχουν και σχέσεις υποπολλαπλασιασμού («κοντές») που αυξάνουν περαιτέρω τις off road δυνατότητες.

Στην αρχή ο αντίπαλος της BMW X5 θα προσφέρεται στην mild hybrid έκδοση (με μίζα/γεννήτρια 22 ίππων και 250 Nm) GLE 450 με το νέο τρίλιτρο εξακύλινδρο σε σειρά με 367 ίππους και 500 Nm ροπής. Το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V διασφαλίζει την πιο εύκολη λειτουργία της προαιρετικής ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης  E-Active Body Control (EABC), η οποία επιτρέπει τον έλεγχο των χαρακτηριστικών απόσβεσης ελατηρίου και αμορτισέρ σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Στην πορεία θα λανσαριστούν και άλλες εκδόσεις, από τις βασικές βενζίνης και turbo-diesel στα 2.000 κ.εκ. έως μία plug-in υβριδική και την κορυφαία GLE 63.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close