ΑΓΩΝΕΣ

GP Σιγκαπούρης – Ανάλυση αγώνα: Περίπατος Hamilton…

Μία εύκολη αλλά πολύ σημαντική νίκη πέτυχαν ο Lewis Hamilton και η Mercedes στον θεωρητικά δυσκολότερο για εκείνους αγώνα της χρονιάς…

Η W09 αποδείχτηκε τελικά ανίκητη στους δρόμους της Marina Bay ανεξαρτήτως γόμας ελαστικών ή ρυθμίσεων δοκιμαστικών-αγώνα. Κατά συνέπεια ο πρωτοπόρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος οδηγώντας ψύχραιμα και αλάνθαστα στους 61 γύρους του Grand Prix κατάφερε να πάρει την έβδομη φετινή του νίκη. Ο δεύτερος, σήμερα, Max Verstappen οδήγησε κι εκείνος εξαιρετικά- έχοντας να διαχειριστεί και πάλι διάφορα «καπρίτσια» της PU- αλλά δεν κατάφερε σε κανένα σημείο να απειλήσει ουσιαστικά τον Hamilton. Τουλάχιστον απογοητευτική ήταν η εμφάνιση των Ferrari, με τα κόκκινα μονοθέσια να τερματίζουν στις θέσεις από τις οποίες ξεκίνησαν, δείχνοντας ανίκανα να ακολουθήσουν τον ρυθμό των δύο πρώτων. Έτσι, ο Hamilton απέσπασε άλλους δέκα βαθμούς στην Σιγκαπούρη από τον 3o Vettel αυξάνοντας την συνολική τους διαφορά στους σαράντα πόντους και ενώ απομένουν μόλις έξι αγώνες για την ολοκλήρωση της χρονιάς. Τα πρωταθλήματα αρχίζουν να κατευθύνονται προς το Μπράκλεϊ…

Τέτοια επίδειξη κυριαρχίας ούτε ο πιο αισιόδοξος φίλος της Mercedes δεν θα μπορούσε να φανταστεί πριν την έναρξη του αγωνιστικού τριημέρου της Σιγκαπούρης. Η W09 θεωρητικά μειονεκτούσε στο συγκεκριμένο σιρκουί τόσο λόγω του μακρύτερου μεταξονίου σε σχέση με τις Ferrari-Red Bull όσο και λόγω των γενικότερων δυσκολιών που αντιμετωπίζει παραδοσιακά με την διαχείριση των πιο μαλακών γομών της Pirelli. Χάρη, όμως, στις πολύ επιτυχημένες αναβαθμίσεις που φέρνει από την αρχή της χρονιάς η Αγγλογερμανική ομάδα, τα προβλήματα αυτά μοιάζουν σήμερα να έχουν εξαλειφθεί πλήρως. Μπορεί, όντως, η χθεσινή pole του Hamilton να ήταν εξαιρετικά σημαντική για την εξέλιξη του αγώνα, αλλά πιστεύουμε- έπειτα και από την σημερινή εικόνα- πώς ακόμη και αν ο Βρετανός ξεκινούσε από την δεύτερη σειρά του grid πάλι εκείνος θα έβλεπε πρώτος την καρό σημαία.

Δεν θα μπορούσε να υπάρξει διαφορετική εξέλιξη άλλωστε, όταν η Mercedes είχε τόσο μεγάλη διαφορά ρυθμού με τα Hypersoft στο πρώτο stint, ενώ κόντρα σε όλες τις προβλέψεις της Pirelli, τόσο η W09 όσο και η RB14 απέδωσαν εξαιρετικά και με την Soft γόμα στο… ατελείωτο δεύτερο stint των 40+ γύρων. Χαρακτηριστική είναι η ευκολία με την οποίαν ο Hamilton απέσπασε δύο δευτερόλεπτα από τον Vettel κατά το κρίσιμο διάστημα μεταξύ των γύρων 12 και 14. Μέχρι εκείνο το σημείο ο Γερμανός- έχοντας προσπεράσει τον Verstappen στον πρώτο γύρο- βρισκόταν κοντά στο DRS του αντιπάλου του σημειώνοντας πανομοιότυπους χρόνους. Αυτό έδωσε την εντύπωση ότι ο ρυθμός αγώνα της Ferrari θα ήταν στο επίπεδο εκείνου της Mercedes αλλά με την ολοκλήρωση του πρώτου έκτου της συνολικής απόστασης ο Hamilton θα διέψευδε το σενάριο αυτό πανηγυρικά, σημειώνοντας ταχύτερους γύρους κατά βούληση, με τον Vettel ανήμπορο να αντιδράσει.

Αντίστοιχη ήταν και η υπεροχή της W09 έναντι της RB14 του Verstappen με τα Soft (η μόνη σύγκριση που έχει νόημα) καθώς ο Βρετανός είχε και πάλι την ευχέρεια να αυξάνει την διαφορά από τον Max όποτε το επιθυμούσε, χωρίς ο οδηγός της Red Bull να μπορεί να ανταποδώσει. Αυτό αποδείχτηκε περίτρανα και ανάμεσα στους γύρους 37 και 38, όταν ο οδηγός της Mercedes έχασε πολύτιμο χρόνο πίσω από την μάχη των Sirotkin-Grosjean και ενώ ετοιμαζόταν να τους ρίξει γύρο. Ήταν τόσο μεγάλο το χρονικό κόστος για τον Βρετανό, ώστε ο Verstappen όχι μόνο τον έφτασε αλλά παραλίγο και να τον προσπερνούσε στην στροφή 10. Και πάλι, όμως, μόλις ο Hamilton απαλλάχτηκε από τα αργότερα μονοθέσια κατάφερε εντός δύο γύρων να επαναφέρει τη διαφορά πάνω από τα 4 δευτερόλεπτα, ξεκαθαρίζοντας σε όλους ότι τον αγώνα αυτόν μόνο κάποια μηχανική αστοχία θα μπορούσε να του τον στερήσει.

Φυσικά, η διαφορά της Mercedes από την Red Bull θα μπορούσε να εξηγηθεί από την βελτίωση και μόνο της πρώτης στη διάρκεια της σεζόν. Η W09 ήταν έτσι κι αλλιώς ένα ανώτερο συνολικά μονοθέσιο από την RB14 και με την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετώπιζε σε κλειστού τύπου χαράξεις, η ανωτερότητα της αυτή είναι πλέον ορατή και σε σιρκουί όπως η Σιγκαπούρη. Τι συνέβη όμως με την SF71H; Είναι δυνατόν η W09 να έχει προσπεράσει σε επιδόσεις την φετινή  Ferrari τόσο γρήγορα και τόσο εύκολα, μετά το Βέλγικό Grand Prix; Πιστεύουμε πως όχι. Σίγουρα η βελτίωση της Mercedes είναι μεγάλη αλλά το πιθανότερο είναι πώς η Scuderia δεν ακολούθησε την σωστή κατεύθυνση στο set-up του μονοθεσίου κατά την διάρκεια του τριημέρου.

Στην σύγχρονη Formula 1, η γενική κατεύθυνση στο set-up των μονοθεσίων επιλέγεται πριν από την αρχή του τριημέρου ενώ στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής και του Σαββάτου οι ομάδες κυρίως βελτιστοποιούν τις επιλογές τους. Η Ferrari φαίνεται πώς ήδη από τον Ιούλιο- όταν και έγιναν οι επιλογές των σετ ελαστικών για την Σιγκαπούρη- είχε σχηματίσει λάθος εντύπωση για τον φετινό αγώνα. Μπορεί, όντως, τα δύο pit stop με συνδυασμό HS/US/US να ήταν σύμφωνα με την Pirelli η ταχύτερη στρατηγική στον αγώνα αλλά η Scuderia τα έπαιξε όλα για όλα με την επιλογή της (9 σετ HS- 3 US- 1 S για κάθε οδηγό της) χωρίς να φροντίσει να φέρει περισσότερα σετ από την Soft γόμα ώστε να έχει μία εναλλακτική σε περίπτωση που τα δεδομένα του αγώνα ανατρέπονταν. Έτσι, όταν οι Mercedes και Red Bull κατάφεραν να κάνουν την στρατηγική HS/S να δουλέψει, η Ferrari δεν μπορούσε να απαντήσει καθώς α) είχε ήδη δεσμευτεί στα δύο pit-stop έχοντας επιλέξει πιο επιθετικό set-up στα μονοθέσιά της και β) δεν είχε φέρει επαρκή σετ από την Soft γόμα ώστε να δοκιμάσει έστω και την τελευταία στιγμή να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

Ο Vettel ήταν εμφανώς απογοητευμένος μετά τις κατατακτήριες δοκιμές και όχι άδικα. Η μόνη του πιθανότητα για νίκη στον αγώνα ήταν να ξεκινούσε από την pole και έπειτα αναλόγως της φθοράς των HS να πίεζε νωρίς για τα δύο pit stop ή να έκανε διαχείριση βασιζόμενος στο ότι οι πιλότοι που ακολουθούσαν δύσκολα θα μπορούσαν να τον προσπεράσουν. Ακόμη κι έτσι, όμως, δύσκολα θα τα κατάφερνε τελικά καθώς τόσο η Red Bull του Verstappen, όσο κυρίως η Mercedes του Hamilton θα μπορούσαν να επιτύχουν undercut ή overcut στη Ferrari με την διαφορά ρυθμού που επέδειξαν σήμερα. Τελικά, ο Γερμανός θα κατάφερνε να κάνει ένα μεγάλο προσπέρασμα στον Verstappen μετά την εκκίνηση για να βρεθεί ακριβώς πίσω από τον Hamilton οπότε και στην Ferrari αποφάσισαν να τα παίξουν όλα για όλα επιλέγοντας τα δύο pit stops για να κερδίσουν τον αγώνα.

Το σχέδιο της Ferrari ήταν ο Vettel να βρεθεί μπροστά από τον Hamilton μετά το πρώτο του pit stop και έπειτα χάρη στον καλύτερο ρυθμό των Ultrasoft να χτίσει διαφορά ικανή και για το δεύτερο pit stop του ώστε να «κλέψει» τη νίκη μέσα από τα χέρια της Mercedes. Ο ρυθμός της Ferrari με τα HS, όμως, δεν επαρκούσε για κάτι τέτοιο όπως είδαμε και παραπάνω, ενώ ο Seb μετά την στάση του βγήκε πίσω από τον Perez ο οποίος θα του στερούσε τελικά και την δεύτερη θέση από τον Verstappen λίγο αργότερα. Τα πράγματα θα μπορούσαν να εξελιχτούν ακόμη χειρότερα για τον Vettel καθώς ευρισκόμενος πίσω από τον Verstappen δεν μπορούσε να κάνει δεύτερο pit stop αφού θα έχανε και την τρίτη θέση από το δεύτερο τρένο Mercedes-Ferrari-Red Bull που τον ακολουθούσε. Έτσι ήταν αναγκασμένος να βγάλει 46 γύρους με τα Ultrasoft, κάτι που φαινόταν αδύνατον αρχικά, αλλά ο Seb, ευτυχώς για εκείνον, το κατόρθωσε περισώζοντας κάπως το άσχημο τριήμερο της Ferrari.

Όσο για την Red Bull, η ομάδα από το Μίλτο Κέινς είχε στην Σιγκαπούρη το καλύτερο τριήμερό της μετά την Αυστρία. Ο Verstappen ήταν «μαγικός» σε όλη τη διάρκεια του Grand Prix με τα περάσματά του από τον δεύτερο τομέα της πίστας να κόβουν κυριολεκτικά την ανάσα. Ιδίως ο τρόπος με τον οποίον ισορροπούσε την RB14 στα όρια της πρόσφυσης από την στροφή 10 μέχρι το hairpin της 13 μπορούσε να συγκριθεί μόνο με το αντίστοιχο του Hamilton από το σύμπλεγμα των τριών πρώτων στροφών. Η δεύτερη θέση ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσε να πετύχει ο νεαρός Ολλανδός από την φετινή Σιγκαπούρη και τώρα ευελπιστεί ότι στο Μεξικό θα μπορέσει να διεκδικήσει με μεγαλύτερες αξιώσεις την δεύτερη του νίκη για το 2018. Ο έκτος Ricciardo, από την άλλη- όπως και ο 4ος Bottas για την Mercedes- δεν απέδωσαν στο επίπεδο των teammates τους σήμερα και σίγουρα θα είναι εξαιρετικά προβληματισμένοι από τη μεγάλη μεταξύ τους διαφορά.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων τα μονοθέσια πέρασαν καθαρά από τις δύο πρώτες στροφές με τον Verstappen να κλείνει την εσωτερική της 1 στον Vettel ο οποίος συνετά επέλεξε να μην πιέσει παραπάνω σε εκείνο το σημείο. Δεν θα γινόταν, όμως, το ίδιο και με τις δύο RPFI λίγα μέτρα παρακάτω, στην έξοδο της 3. Ο Ocon θα προσπαθούσε να κρατηθεί κοντά στον Perez από την εξωτερική αλλά ο Μεξικανός μη έχοντας αναληφθεί (;)  την παρουσία του ομόσταβλου του θα άνοιγε την τροχιά του στριμώχνοντας τον στον τοίχο. Η Force India με τον αριθμό 31 θα εγκατέλειπε αμέσως ενώ όλα έδειχναν πώς ήταν ζήτημα χρόνου να βγει το Safety Car. Η μάχη των Vettel-Verstappen, όμως, δεν είχε τελειώσει με τον Γερμανό να τοποθετεί ιδανικά την Ferrari του μετά την 3 ώστε να επιτεθεί ξανά στον Verstappen ενώ θα διέσχιζαν την λεωφόρο Raffles. Ο Seb ολοκλήρωσε το εκπληκτικό αυτό προσπέρασμα κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, πριν επιβληθεί το αυτοκίνητο ασφαλείας για τους επόμενους τέσσερεις γύρους. Η σύγκρουση των δύο RPFI είχε καθυστερήσει τον Hulkenberg ο οποίος είδε τους Alonso-Sainz να τον προσπερνούν, ενώ και ο Gasly θα κέρδιζε τρεις θέσεις στον πρώτο γύρο.

Στην επανεκκίνηση δεν είχαμε κάποια αλλαγή, με τον Hamilton να ξεκινά ιδανικά. Για τους επόμενους πέντε γύρους οι πέντε πρώτοι θα βρίσκονταν πολύ κοντά μεταξύ τους, σχεδόν συνέχεια εντός DRS, καθώς όλοι προσπαθούσαν να φυλάξουν τα ελαστικά τους. Ο Hamilton όμως ειδοποίησε την ομάδα του ότι: «Αυτά τα ελαστικά έχουν πολλή ζωή ακόμη». Στην Ferrari θα παρερμήνευαν το μήνυμα λέγοντας στον Vettel ότι ο Βρετανός είπε το ανάποδο. Ο Seb όμως διαφώνησε: «Δεν το πιστεύω» ήταν η σίγουρη απάντησή του, καθώς κι εκείνος μπορούσε να δει πώς η φθορά των HS ήταν μικρότερη από την αναμενόμενη. Μέχρι τον 10ο γύρο, ο αγώνας έμοιαζε πολύ με το δεύτερο stint του Μονακό, με τα μονοθέσια να γυρίζουν 10 δευτερόλεπτα αργότερα από τον χρόνο της pole και όλους τους οδηγούς εξαιρετικά επιφυλακτικούς.

Για τον πρωτοπόρο Lewis Hamilton, όμως, αυτή ήταν μόνο η προθέρμανση. Καθώς περνάει για 11η φορά από την γραμμή εκκίνησης-τερματισμού ο Βρετανός αποφασίζει να σταματήσει την διαχείριση των Hypersoft και να «σπάσει» μια και καλή το DRS του Vettel. Ο χρόνος που σημειώνει είναι 2,3 δευτερόλεπτα ταχύτερος από το προηγούμενό του πέρασμα και έξι δέκατα ταχύτερος από εκείνον που θα σημείωνε λίγο αργότερα ο Vettel. Στον επόμενο γύρο θα ήταν και πάλι μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από την Ferrari, ενώ εντός του 14ου γύρου η διαφορά των δύο πρώτων θα έφτανε στη μέγιστη τιμή της, στα 3,5 δευτερόλεπτα. Η SF71H απλώς δεν μπορούσε να ακολουθήσει. Στην συνέχεια η Ferrari αποφασίζει να πάρει το προαναφερθέν ρίσκο με τα γνωστά αποτελέσματα. Ο Hamilton θα απαντούσε στον αμέσως επόμενο γύρο, βγαίνοντας άνετα μπροστά από τον Perez πίσω από τον οποίον βρισκόταν ο Vettel.  

Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι ο Vettel έχασε περί τα τρία δευτερόλεπτα μέχρι να προσπεράσει τον Perez χρόνος που αποδείχτηκε καθοριστικός για την τελική έκβαση του αγώνα και έδωσε την ευκαιρία στον Verstappen με έναν εκπληκτικό γύρο εισόδου στα pits να πάρει πίσω την δεύτερη θέση. Βέβαια ακόμη και αν ο Seb έβγαινε μπροστά από τον Verstappen θα ήταν δύσκολο να φτιάξει την απαραίτητη διαφορά ενός pit stop ακόμη για να κρατήσει την δεύτερη θέση καθώς αυτό θα προϋπέθετε προσπέρασμα και στον Hamilton εντός πίστας. Και η Mercedes φορώντας Soft έδειξε ότι θα ήταν πολύ δύσκολη αντίπαλος για την σημερινή Ferrari ακόμη και με Ultrasoft. Για τον Raikkonen η Ferrari αποφάσισε να παρατείνει το πρώτο του Stint φορώντας του την Soft γόμα στον 23ο γύρο την οποίαν δεν είχαν δοκιμάσει καθόλου μέχρι εκείνο το σημείο. Η Ferrari με το νούμερο 7 ανταποκρίθηκε αρκετά καλά, καλύτερα από ότι η Mercedes του Bottas αλλά χειρότερα από εκείνη του Hamilton. Ο Ricciardo θα έμπαινε τελευταίος από τους πρωτοπόρους στα pits, στον 27ο γύρο, περνώντας μάλιστα στα Ultrasoft για την υπόλοιπη απόσταση. Θα σημείωνε αρκετούς ταχύτερους γύρους στην πορεία, φτάνοντας στο τέλος τους Bottas-Raikkonen αλλά χωρίς καμία δυνατότητα για κάτι καλύτερο από την 6η θέση.

Αρνητικός πρωταγωνιστής του αγώνα ήταν ο Sergio Perez. Ο Μεξικανός , αφού έσπρωξε τον Ocon στον τοίχο κατά την εκκίνηση, βρέθηκε μετά το pit stop του πίσω από τον Sirotkin ο οποίος είχε σταματήσει υπό καθεστώς SC στον 3ο γύρο για λόγους ασφαλείας. Η Williams μπορεί να ήταν 1,5 δευτερόλεπτο αργότερη στα δοκιμαστικά από το επόμενο ταχύτερο μονοθέσιο αλλά στους στενούς δρόμους της Marina Bay η PU της Mercedes την βοηθούσε να κρατηθεί μπροστά από την RPFI. Ο Perez άρχισε να χάνει την ψυχραιμία του ζητώντας γελοιωδώς από τo team radio την παρέμβαση του Charlie Whiting. Δηλαδή τι ήθελε ο Checo; Να πει ο Whiting στον Sirotkin να κάνει στην άκρη επειδή ο Perez στενοχωριέται; Τι άλλο θα ακούσουμε πια; Σαν να μην έφτανε αυτό, όταν τελικά στον 34ο γύρο ο Perez έκανε την κίνησή του και ο Sirotkin συνέχισε να αμύνεται έξυπνα, εκείνος εντελώς αντιαθλητικά έστριψε πάνω στη Williams ενώ τα αυτοκίνητα βρίσκονταν δίπλα-δίπλα στην μικρή ευθεία πριν την 18. Του επεβλήθη drive through penalty ενώ μάλλον του άξιζε ένα stop-go 10 δευτερολέπτων. Χρονική ποινή 5 δευτερολέπτων θα έπαιρνε αργότερα και ο Sirotkin επειδή είχε στριμώξει επίσης αντιαθλητικά τον Hartley προς το τέλος του αγώνα, όπως και ο Grosjean λόγω του περιστατικού με τον Hamilton.

Οδηγός του αγώνα ήταν ο Fernando Alonso ο οποίος έκανε ένα αριστουργηματικό τριήμερο για να βρεθεί άνετα best of the rest στην 7η θέση και ενώ το μονοθέσιό του δεν έχει κανονικά θέση ούτε στην δεκάδα! Αλλά ο Nando έχει τον τρόπο του. Μεγάλο αγώνα έκαναν επίσης οι Sainz, Leclerc και Hulkenberg οι οποίοι συμπλήρωσαν την βαθμολογούμενη δεκάδα. Ο Μονεγάσκος μάλιστα είχε και μία συγκλονιστική μονομαχία με τον Gasly πριν το πρώτο τους pit stop από την οποίαν βγήκε νικητής. Εικόνες από το μέλλον… Τον ταχύτερο γύρο σημείωσε ο Magnussen ο οποίος στο τέλος έβαλε Hypersoft για λίγους γύρους. Η μόνη διάκριση της Haas σε έναν αγώνα όπου έχασε και πάλι ανέλπιστα βαθμούς από την Renault. Οι Toro Rosso ήταν εκτός ρυθμού από την Παρασκευή ενώ έκαναν το λάθος να ξεκινήσουν με τα Hypersoft ποντάροντας μάλλον σε κάποιο βολικό SC το οποίο, όμως, δεν ήρθε ποτέ.

Κάπως έτσι, λοιπόν, το Grand Prix της Σιγκαπούρης του 2018 πέρασε στην ιστορία ως άλλος ένας θρίαμβος του Lewis Hamilton και της Mercedes. Ο Βρετανός κέρδισε για πρώτη φορά φέτος μόλις στον τέταρτο αγώνα της χρονιάς και ενώ ο Vettel είχε πάρει ήδη δύο νίκες. Τα πράγματα, όμως, μπορούν να ανατραπούν πολύ γρήγορα στην Formula 1 και σήμερα, λίγους μήνες μετά, ο Lewis προβάλλει ως το απόλυτο φαβορί για τον τίτλο του 2018. Μπορούν να κάνουν, άραγε, κάτι για αυτό ο Seb Vettel και η Ferrari;

Δείτε εδώ την βαθμολογία στο πρωτάθλημα των οδηγών, επόμενος αγώνας στο Σότσι στην Ρωσία (30 Σεπτεμβρίου στις 14:10).

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης

Φανατικός οπαδός της Formula 1 από το 1996. Αγνοεί την έκφραση: Βαρετό Grand Prix!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Θα συμφωνήσω και εγώ ότι ο οδηγός του αγώνα ήταν ο Fernando Alonso αλλά οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι στην Σιγκαπούρη η McLaren είχε περισσότερο ρυθμό σε σχέση με τις υπόλοιπες πίστες. Ένα άλλο σχόλιο που θέλω να κάνω μετά από αυτό το τριήμερο έχει να κάνει με τις δηλώσεις του Verstapen εναντίον του PU της Renault. Σίγουρα αυτή η ”επίθεση” έχει σχέση με την συνεργασία Redbull-Honda για το 2019 δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ο Riccardo δεν αναφέρει τίποτα για την Renault ομάδα όπου θα συνεχίσει την καριέρα του του χρόνου… Το ξέρουμε ότι δεν έχει τον δυνατότερο κινητήρα του grid αλλά την δεύτερη θέση την πήρε χθες…

    1. Όντως, η McLaren είχε καλύτερο ρυθμό σε σχέση με άλλες πίστες, απλώς πιστεύω- όπως υποθέτω πιστεύετε κι εσείς- ότι η συμβολή του Alonso στην επίτευξη αυτού του ρυθμού ήταν καθοριστική. Για τον πόλεμο δηλώσεων της Red Bull εναντίον της Renault ιδιαίτερα μετά την σύναψη της συμφωνίας της πρώτης με την Honda για το 2019 συμφωνούμε και έχουμε αναφερθεί εκτενώς και στο δεύτερο μέρος της ενδιάμεσης ανασκόπησης μας. Η λογική υπαγορεύει ότι και στο Μεξικό θα είναι αντίστοιχη η δυναμική των Red Bull σε σχέση με τους δύο πρωτοπόρους.

      1. Εννοείται ότι η συμβολή του Alonso είναι καθοριστική αλλά στα προηγούμενα GP ότι και να έκανε(ο Alonso) η McLaren υστερούσε κατά πολύ και δεν άφηνε κανένα περιθώριο στον Αλόνσο να πάρει κάτι καλύτερο.

        Συνέχισε την καλή δουλειά σε διαβάζω σε κάθε ανάλυση της F1 :)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!