Επίσημα η νέα BMW Σειρά 3 [upd+vid]

Μετά την σχετική διαρροή έφτασε η ώρα και των επίσημων αποκαλυπτηρίων της Σειράς 3 στο σαλόνι του Παρισιού. Οι πωλήσεις ξεκινούν την ερχόμενη άνοιξη.

Σχεδιαστικά η νέα 3άρα μοιάζει να αποτελεί εξέλιξη της τωρινής και το μπροστινό μέρος να διαφοροποιείται κυρίως στους προβολείς, το ανάγλυφο των προφυλακτήρων, το καπό κ.α. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 4,1 εκατοστά, ενώ τα μετατρόχια κατά 4,3/2,1 εκ. μπροστά/πίσω, αντίστοιχα. Το αποτέλεσμα είναι η το αμάξωμα να δείχνει πιο δυναμικό με το πίσω μέρος να αφήνει κάπως ανάμεικτες εντυπώσεις.

Η νέα Σειρά 3 βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR, ανάλογα την έκδοση είναι έως 55 κιλά ελαφρύτερη, το πλαίσιο έχει 25% μεγαλύτερη δυσκαμψία, η κατανομή βάρος παραμένει στο 50/50, ενώ ο αεροδυναμικός συντελεστής έχει μειωθεί στο 0,26.

Στο εσωτερικό υπάρχει το ταμπλό με την γνωστή άποψη της μάρκας και μοιάζει σαν μια εξέλιξη της «πεντάρας». Ένα στοιχείο διαφοροποίησης αφορά στην οθόνη multimedia που είναι πλέον ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα. Υπάρχουν δύο επιλογές: μία με οθόνη 5,7 ιντσών και μία 8,8 ιντσών, ενώ υπάρχει και επιλογή ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών σε συνδυασμό με μία πλατιά οθόνη 10,25 ιντσών.

Η νέα τριάρα της BMW θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις βενζίνης και τρεις πετρελαίου. Αρχικά θα δούμε την 320i με 184 ίππους και την 330 με 258 ίππους. Από πλευράς diesel έχουν ανακοινωθεί τρεις δίλιτρες εκδόσεις: οι τετρακύλινδρες 318d, 320d με 150 και 190 ίππους, καθώς και η εξακύλινδρη τρίλιτρη 330d με 265 άλογα. Μέσα στο 2019 θα λανσαριστεί και η plug-in υβριδική 330e iPerformance με ηλεκτρική αυτονομία έως 60 χιλιόμετρα, ενώ αργότερα (το 2020) αναμένεται και ο τρικύλινδρος βενζίνης στα 1.500 κ.εκ.

Η ανάρτηση είναι αναβαθμισμένη με νέα αμορτισέρ σχεδιασμένα ειδικά για την BMW 3, ενώ παρέχονται και τα οδηγικά προφίλ μέσω των οποίων μπορεί να αλλάξει το σετάρισμα διαφόρων παραμέτρων του αυτοκινήτου, όπως το σύστημα διεύθυνσης, τα φρένα, η ανάρτηση κ.λπ. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αναβαθμισμένου 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ενώ παρέχεται και δυνατότητα για τετρακίνηση xDrive.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Επιτέλους ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων που δεν μιμείται τους αναλογικούς (ποιος ο λόγος άλλωστε να σπαταλάς χρόνο και χρήμα για να προσφέρεις το αναλογικό σε ψηφιακό;). Όμορφο γενικότερα – αν και τα πίσω φώτα θυμίζουν Audi…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close