NEA

Ε.Ε.: Έως το 2030 οι κατασκευαστές πρέπει να πετύχουν 40% λιγότερο CO2

Πέρασε από την ευρωβουλή ο νέος κανονισμός που προβλέπει πως μέχρι το 2030 οι κατασκευαστές θα πρέπει να έχουν στόλους με 40% μικρότερη εκπομπή CO2.

Σε αντίθεση με την πρόταση των κατασκευαστών για μείωση 20% η Ε.Ε. όχι μόνο δεν δέχτηκε αλλά αύξησε το αρχικό και προβλεπόμενη 30% σε 40%! Όπως είχαμε γράψει η μέγγενη για στην Ευρώπη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες σφίγγει ακόμη περισσότερο. Τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος και την μείωση των ρύπων και ίσως περισσότερο για να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση εγείροντας κάποια βασικά ερωτήματα για την τόσο αυστηρή πολιτική που ακολουθεί η Ευρώπη.

Προφανώς η Γερμανία να τιμωρείται και για το μεγαλύτερο σκάνδαλο που έχει γίνει (βλέπε dieselgate) από τις υπόλοιπες χώρες με τις Γαλλία, Ολλανδία και άλλες χώρες να υποστηρίζουν την περικοπή 40% πάνω στα αυστηρότερα όρια από το 2021. Η Ε.Ε. θεωρεί πως η ηλεκτροκίνηση θα δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας. Ωστόσο υπάρχουν εκτιμήσεις πως θα περικοπούν πολύ περισσότερες λόγω της απλούστερης κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ενώ παράλληλα θα αυξηθούν οι εισαγωγές στην Ε.Ε. σε προμήθειες μπαταριών και άλλων ηλεκτρικών εξαρτημάτων.

Ποια θα είναι η πρόοδος των μπαταριών; [blog]

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close