Γιατί καθυστερεί η Mercedes-AMG One;

Μερικές τεχνικές δυσκολίες υποχρεώνουν τους μηχανικούς να πάνε περίπου εννέα μήνες πίσω το πρόγραμμα εξέλιξης One.

Έτσι, οι μελλοντικοί κάτοχοι του hypercar της Mercedes θα πρέπει να κάνουν μεγαλύτερη υπομονή μέχρι να παραλάβουν το νέο τους «παιχνίδι». Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι  μηχανικοί είναι το ρελαντί του V6 υβριδικού κινητήρων των 1,6 λίτρων, σύμφωνα με το αφεντικό της AMG, τον Tobias Moers.

Συγκεκριμένα, ο κινητήρας στην Formula 1 έχει ρελαντί στις 5.000 στροφές. Για να μπορεί όμως να είναι νόμιμος για χρήση και στον δρόμο (σχετικά με τον θόρυβο κα τους ρύπους) χρειάζεται αυτό το νούμερο να πέσει στις 1.200 σ.α.λ. Επίσης ο κόφτης θα πρέπει να μπαίνει στις 11.000 σ.α.λ. (από τις 14.000 στροφές) που είναι στον κινητήρα της Formula 1, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί λίγο μεγαλύτερη αξιοπιστία (αν και θα χρειάζεται γενική ανακατασκευή κάθε 50.000 χλμ.).

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close