NEA

To νέο Range Rover Evoque έχει high-tech αέρα και τεχνολογία [vid]

Πρόκειται για την δεύτερη γενιά του Evoque που παλιότερα αντικατέστησε το Freelander και που τώρα καλείται να αντιμετωπίσει έναν πολύ έντονο ανταγωνισμό…

Από την άνοιξη του 2019 το νέο Evoque θα κληθεί να αντιμετωπίσει τα αντίπαλα Volvo X40, Audi Q3, BMW X1, την επερχόμενη GLB και την λοιπή παρέα στην premium κόμπακτ κατηγορία των SUV. Πάντως οι Βρετανοί φαίνονται προετοιμασμένοι μιας και διατήρησαν το βασικό καλούπι του τωρινού μοντέλου και το εμπότισαν με την αύρα του Velar και των μεγαλύτερων Range Rover.

Από πλευράς διαστάσεων το νέο Evoque είναι ακριβώς στο ίδιο μήκος με το «παλιό» (στα 4,47 μέτρα). Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα PTA (Premium Transverse Architecture) με μεγαλύτερη δυσκαμψία κατά 13% και μεταξόνιο κατά 20 χλστ. Οι Βρετανοί κάνουν λόγο για μία πιο ευρύχωρη καμπίνα χάρη στην καλύτερη εκμετάλλευση χώρων με ενδεικτικό το πορτμπαγκάζ στα 591-1.383 λίτρα.

Το ταμπλό έχει την σύγχρονη άποψη του Velar με συνολικά τρεις οθόνες. Η μία είναι ο ψηφιακός πίνακας 12,3’’ του οδηγού, η άλλη είναι η στενόμακρη 9,5’’ στην κεντρική κονσόλα, ενώ μερικά εκατοστά χαμηλότερα υπάρχει και μία ακόμη κοντά στους διακόπτες του κλιματισμού (υπάρχει και μια μικρότερη 1,7’’ στον καθρέπτη οπισθοπορείας).

Οι έξι κινητήρες είναι της σειράς Ingenium, όλοι δίλιτροι τετρακύλινδροι diesel και βενζίνης, ενώ αργότερα θα υπάρξει και plug-in υβριδική στα 1.500 κ.εκ. που θα αντιμετωπίσει την αντίστοιχη του Volvo XC40 PHEV. Προς το παρόν η βασική diesel D150 είναι η μόνη προσθιοκίνητη με μηχανικό κιβώτιο όταν οι υπόλοιπες εκδόσεις έχουν τεχνολογία mild-hybrid με σύστημα 48V με ιμάντα (belt-drive).

Οι πετρελαίου αποδίδουν 180 και 240 ίππους όταν οι βενζίνης έχουν 200 και 250 άλογα με αποκορύφωμα την P300. Την μετάδοση αναλαμβάνει αυτόματο 9άρι κιβώτιο της ZF που όπως θα δείτε έχει κλασικό επιλογέα και όχι πιεζοπεριστροφικό διακόπτη. Η τετρακίνηση είναι εξελιγμένη και πλέον συνδυάζεται με το Terrain Response 2, υπάρχει το περιμετρικό σύστημα ελέγχου Ground View, η απόσταση από το έδαφος είναι τα 21,2 εκατοστά και όταν το υδάτινο πέρασμα έχει αυξηθεί στα 600 χλστ. (από 500).

Στην Γερμανία το D150 θα ξεκινά από τις 37.350€ και θα φτάνει έως τις 69.000€ (και βάλε) στο P300.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button