Ο όμιλος VW εξετάζει σημαντική μείωση της γκάμας του

Σύμφωνα με την αναθεωρημένη στρατηγική του ομίλου, θα πρέπει να αυξηθούν άμεσα τα περιθώρια κέρδους του, πράγμα που απαιτεί συγκεκριμένες κινήσεις.

Η Volkswagen θα πρέπει να αυξήσει το περιθώριο κέρδους σε τουλάχιστον 6% το 2022, τρία χρόνια νωρίτερα από τον αρχικό σχεδιασμό. Αυτό, μάλιστα, παρά τις αυξημένες επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες. Συγκεκριμένα, τα επόμενα χρόνια υπολογίζεται ένα έξοδο της τάξης των 11 δισεκατομμυρίων ευρώ για την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης (που έχει και τη μερίδα του λέοντος), της αυτόνομης οδήγησης και άλλων, σύγχρονων συστημάτων.

Για να επιτευχθεί αυτή η αύξηση των κερδών, θα πρέπει να αυξηθεί η παραγωγικότητα των εγκαταστάσεών της κατά περίπου 30%. Παράλληλα, θα ξεκινήσει ένα ευρύ πρόγραμμα περιορισμού των δαπανών, σε πολλαπλά επίπεδα. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει λόγος για μειώσεις αποδοχών σε εργαζομένους, η εταιρία απέκλεισε ωστόσο τις απολύσεις.

Εκεί που θα υπάρξει κινητικότητα είναι στη γκάμα των μοντέλων, όπως και στις εναλλακτικές κινητήρων/ συστημάτων μετάδοσης. ειδικά για τα τελευταία, θα υπάρξει μία δραστική μείωση της τάξης του 25%, κόβοντας σύνολα και κιβώτια/ μεταδόσεις που δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στους αγοραστές. Αυτή η κίνηση θα έχει θετικές επιπτώσεις στην πολυπλοκότητα της παραγωγής και της αλυσίδας εφοδιασμού. Πολλά εισαγωγικά μοντέλα θα συνοδεύονται πλέον μόνο με μηχανικά κιβώτια και θα ξεχάσουν την τετρακίνηση. Αντίστοιχα, ως στόχος έχει τεθεί τουλάχιστον το 80% των μοντέλων να βασίζονται στο ίδιο πάτωμα, MQB, από το 60% που ισχύει σήμερα.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close