Μείωση πωλήσεων για τα plug-in υβριδικά

Την κάμψη των υβριδικών PHEV έχει επηρεάσει η διακοπή της πριμοδότησής τους με τις χώρες να προωθούν περισσότερα τα καθαρά ηλεκτρικά BEV.

Όπως είχαμε γράψει τα plug-in υβριδικά ή PHEV ζορίζονται ελέω WLTP, αλλά οι κατασκευαστές τα χρειάζονται ώστε να πετύχουν χαμηλότερο μέσο όρο για να πετύχουν από το 2022 το μέσο όρο των 95 γρ. CO2/χλμ. Το πρόβλημα αυτό θα ξεπεραστεί αν οι κατασκευαστές προχωρήσουν στην τοποθέτηση μεγαλύτερων μπαταριών (δηλ. την διπλάσια αυτονομία από 20-30 χλμ. που δίνουν τα σημερινά) και πετύχουν εκπομπή κάτω από τα 50 γραμμάρια. Εκτιμήσεις για το 2025 λένε πως το 6% των ευρωπαϊκών πωλήσεων θα είναι PHEV και το 11% BEV.

Πάντως αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά πως όταν οι κυβερνήσεις διακόπτουν τις πριμοδοτήσεις (π.χ. στην Βρετανία στις 2.500 στερλίνες και στην Γερμανία στις 3.000 ευρώ)  το αγοραστικό ενδιαφέρον πέφτει κατακόρυφα.

Από την άλλη υπάρχει και η δικαιολογία πως οι κυβερνήσεις θα προωθήσουν κυρίως τα BEV και ενδεικτικά να αναφέρουμε έρευνα που έγινε στην Ολλανδία και έδειξε πως όσοι αγόραζαν PHEV σπάνια φόρτιζαν την μπαταρία και κινούνταν κατά κύριο λόγο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close