Ήταν το 2018 το απόγειο για τους θερμικούς κινητήρες;

Ειδικοί και μελέτες καταλήγουν στο συμπέρασμα πως οι μηχανές εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ) έφτασαν πλέον στο κορυφαίο τους επίπεδο…

Το εν λόγω συμπέρασμα δεν αφορά στην τεχνολογική πρόοδο των ΜΕΚ αλλά στον όγκο πωλήσεων σε παγκόσμια κλίμακα. Στα επόμενα χρόνια θα κατασκευάζονται αυτοκίνητα με μηχανικά σύνολα που θα έχουν όλο και περισσότερη υβριδική τεχνολογία όταν σε περίπου δύο δεκαετίες από σήμερα τον πρώτο λόγο θα έχουν οι ηλεκτροκινητήρες (είτε σε plug-in εκδόσεις είτε ως καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα).

«Πιθανότατα το 2018 ήταν η κορυφαία χρονιά πωλήσεων για μοντέλα με καθαρά μηχανές εσωτερικές καύσης και με βάση τις παγκόσμιες πωλήσεις μέχρι τον Οκτώβριο. Αναμένονται οι εκτιμήσεις για το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο», δήλωσε ο Felipe Munoz, παγκόσμιος αναλυτής στην Jato Dynamics, στους Financial Times.

Ο Munoz επισημαίνει πως οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με ΜΕΚ θα αρχίσουν να απειλούνται από το 2022 όταν θα ξεκινήσουν να πωλούνται σε μαζικό επίπεδο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με πιο προσιτή τιμή πώλησης. Προσωπικά εκτιμώ πως οι ΜΕΚ θα συνεχίσουν να είναι το κυρίαρχο είδος και θα μας συντροφεύουν για πολύ καιρό, τουλάχιστον μέχρι τα μισά του αιώνα που διανύουμε. Εσείς τι λέτε;

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close