NEA

Ενισχύεται η δομή της Mitsubishi Motors Europe

Θέλοντας να υποστηρίξει τους στόχους  της σε μία από τις πιο απαιτητικές περιοχές του κόσμου, η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) αποφάσισε να ιδρύσει έναν ολοκληρωμένο οργανισμό Πωλήσεων και Μάρκετινγκ στην Ευρώπη, πέραν των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της After Sales, Ανταλλακτικών και Logistics στην ήπειρο αυτή.

Ενισχυμένος οργανισμός

Το πρώτο δομικό στοιχείο της Mitsubishi Motors Europe είναι ένας νέος οργανισμός που εστιάζει στους δείκτες απόδοσης και τις ανάγκες των πελατών, και κατανέμεται σε δύο διαφορετικές περιοχές στην Ολλανδία:

  • Amstelveen, κοντά στο Amsterdam, για το γραφείο του Προέδρου & CEO, το ενισχυμένο τμήμα Πωλήσεων & Μάρκετινγκ, το Νομικό Τμήμα και τον τομέα Δημοσίων Σχέσεων (PR).
  • Born, κοντά στο Maastricht όπου βρίσκεται το Ευρωπαϊκό Κέντρο Ανταλλακτικών (EuropeanPartCenter), εμβαδού 55.000 m2, για τις δραστηριότητες AfterSales, Χρηματοοικονομικών & Ελέγχου, Ανθρωπίνων Πόρων (HumanResources) και Πληροφορικής (IT).

Υπό την διεύθυνση του Bernard Loire – Προέδρου & CEO – αυτός ο ολοκληρωμένος οργανισμός πλαισιώνεται από μία νέα Διοικητική Ομάδα που αποτελείται από τους:

  • FrankKrol – Διευθυντή Πωλήσεων
  • AlexThomas –Διευθυντή Μάρκετινγκ
  • GaneshJawahar – Διευθυντή AfterSales

Ενισχυμένος τομέας μοντέλων SUV + EV

Επιπλέον ιδρύθηκε ένα ειδικό τμήμα Ηλεκτρικών Οχημάτων (“Electric Vehicle”) για να τονώσει την κορυφαία θέση της Mitsubishi Motors στην Ευρωπαϊκή αγορά που κατέχει με το Outlander PHEV από το 2013.

Πρόκειται για ένα σημαντικό οργανωτικό βήμα εν όψει των επόμενων πρωτοβουλιών της MMC στον τομέα της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη (περισσότερα V2X project,…) – πόσο μάλλον με την προοπτική επέκτασης της οικογένειας plug-in υβριδικών / ηλεκτρικών SUV που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια.

Ενισχυμένη παρουσία

Ο Guillaume Cartier, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της MMC – Global Marketing & Sales έθεσε αυτό το νέο Ευρωπαϊκό οργανισμό σε ένα ευρύτερο παγκόσμιο πλαίσιο: “Βλέποντας τα πράγματα από παγκόσμια σκοπιά, η Ευρώπη είναι μία μοναδική αγορά – όχι η μεγαλύτερη σε όγκο αλλά μία αγορά που διαμορφώνει πρότυπα σε επίπεδα κανονισμών, ποιότητας, τεχνολογίας και σχεδίασης.”

Και πρόσθεσε: “Ήταν φανερό ότι έπρεπε να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας στην περιοχή αυτή για να ανταποκριθούμε στην πρόκληση, εν όψει της προετοιμασίας μας για την παρουσίαση του επόμενου κύματος plug-in υβριδικών/ηλεκτρικών SUV. Είμαστε σίγουροι ότι ο Bernard Loire και η νέα του ομάδα στην Mitsubishi Motors Europe διαθέτουν τα κατάλληλα εφόδια για κάτι τέτοιο.”

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!