NEASMS

Επίσημο ντεμπούτο για τη νέα Toyota Supra [vid]

Μπορεί να ήταν υπερβολική όλη αυτή η αναμονή με τα αμέτρητα teaser αλλά όπως φαίνεται άξιζε για ένα από τα πιο καυτά σπορ μοντέλα από Ιαπωνία μεριά…

Ιδιαίτερη αίσθηση έχει προκαλέσει το ντεμπούτο της νέας Supra στην Ιαπωνία αφού καιρό είχαμε να δούμε (ίσως και από την εποχή του Honda S2000) ένα καθαρά ιαπωνικό σπορ κουπέ. Έστω και αν αυτό θα κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Steyer και δίπλα στη νέα BMW Z4. Και μιλάμε για ένα περιορισμένης παραγωγής μοντέλο μιας και το πρώτο χρόνο (το λανσάρισμα ξεκινά το καλοκαίρι) για την Ευρώπη προβλέπονται μόλις 900 αυτοκίνητα!

Σχεδιαστικά είχαμε πάρει μία έντονη γεύση από την πιο πρόσφατη διαρροή και η νέα Supra δείχνει συναρπαστική και με μία αυθεντική εμφατική εμφάνιση που ταιριάζει σε ένα γιαπωνέζικο κουπέ. Αυτό πάντως που έχει η Supra είναι δική της αισθητική, η οποία προσπαθεί να συνδυάζει χαρακτηριστικά του πιο διάσημου και πιο ακριβού σπορ μοντέλου της μάρκας, του 2000GΤ και βέβαια της 4ης και μέχρι πρότινος τελευταίας γενιάς της Supra που σταμάτησε πριν από 17 χρόνια.

Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4,380 μέτρα και πέρα από το αγριεμένο μπροστινό μέρος και τις εισαγωγές του αέρα, αξιοπρόσεχτη είναι η ανάγλυφη αεροτομή στο πίσω μέρος με τις απολήξεις ξακρισμένες. Η εικόνα πάντως της νέας Supra προσδιορίζεται πάντως και από το ιδιαίτερα μικρό μεταξόνιό της -μικρότερο και από αυτό του GT86!- που σε συνδυασμό με τα μετατρόχια και τους μεγάλους τροχούς των 19 ιντσών εξασφαλίζει ιδιαίτερη ευελιξία και αμεσότητα.

Το ταμπλό έχει μια αύρα από Ζ4. Ακόμη και έτσι όμως εξιτάρει τις αισθήσεις με την διθέσια καμπίνα να δημιουργεί ένα σπορ διάκοσμο και με τον οδηγό να έχει μπροστά του ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών. Στο κέντρο υπάρχει μία προεξέχουσα touch-screen και χαμηλότερα τα λοιπά χειριστήρια καταλήγοντας στο λεβιέ ταχυτήτων (πορτμπαγκάζ 290 λίτρα). Η σπορ εικόνα προσδιορίζεται και από τα καθίσματα τα οποία είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όταν ο οδηγός έχει στη διάθεσή του δύο προγράμματα οδήγησης.

Εδώ να πούμε πως η νέα και πάντα πισωκίνητη Supra είναι αυτόματη -και στις τρεις εκδόσεις της- με 8άρι σαζμάν. Στις μικρότερες εκδόσεις (ιαπωνικών προδιαγραφών, δεν έχουν επιβεβαιωθεί για Ευρώπη αλλά πιθανότατα θα πάρουν το πράσινο φως) υπάρχει ένας δίλιτρος τετρακύλινδρος twin-scroll κινητήρας που αποδίδει 197 και 258 ίππους με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 6,5 και 5,2 δλ., αντίστοιχα. Η κορυφαία Supra έχει κάτω από το καπό της έναν 3-λιτρο 6-κύλιδνρο σε σειρά που αποδίδει 340 άλογα και έχει το 0-100 σε 4,3 δλ. Τέλος, να πούμε πως η νέα Toyota Supra επίσημα ονομάζεται “GR Supra”, μιας και είναι το πρώτο παραγωγής ευρείας παραγωγής που θα κατασκευάζεται από την Gazoo Racing.

New Supra Main Specifications (for the Japanese market) 

Grade RZ SZ-R SZ
Engine displacement (liters) 2.998 1.998
Engine layout Inline-6 Inline-4
Turbo type Twin-scroll turbocharger
Transmission 8-speed Sports Automatic Transmission
Powertrain layout Front-engine, rear-wheel-drive
Seats 2
Maximum output
(kW[PS]/rpm)
250[340]/
5,000-6,500
190[258]/
5,000-6,500
145[197]/
4,500-6,500
Maximum torque
(N・m[kgf・m]/rpm)
500[51.0]/
1,600-4,500
400[40.8]/
1,550-4,400
320[32.6]/
1,450-4,200
0-100km/h (seconds) 4.3 5.2 6.5
Curb weight (kg) 1,520 (Based on Toyota calculations) 1,450 (Based on Toyota calculations) 1,410 (Based on Toyota calculations)
Length (mm) 4,380 (Based on Toyota calculations)
Width (mm) 1,865 (Based on Toyota calculations)
Height (mm) 1,295 (Based on Toyota calculations) 1,290 (Based on Toyota calculations)
Tires Front 255/35R19
Rear 275/35R19
Front 255/40R18
Rear 275/40R18
Front 225/50R17
Rear 255/45R17
Wheelbase (mm) 2,470
Front tread (mm) 1,594 1,609
Rear tread (mm) 1,589 1,616

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!