• ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΝΕΑ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΛΕΞΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΡΚΤΙΚΟΛΕΞΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΟΝΙΚΑ
    • DR. CAROTO
    • ΧΡΗΣΤΙΚΑ
  • BLOG
  • ΤΙΜΕΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
  • ΤΙ ΕΣΤΙ


ΝΕΑ

Σας αρέσει το ταμπλό του νέου Skoda Kamiq;

H Renault αποκαλύπτει το εσωτερικό του νέου Clio [vid]

Πόση μπορεί να είναι η σύνταξη του πρώην αφεντικού της Mercedes-Benz;

WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο: O Ogier επικράτησε του Neuville!

Τα τιμόνια των αυτοκινήτων είναι πιο βρώμικα ακόμη και από μία τουαλέτα!

Ουραγός η Ελλάδα στις υποδομές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Με το νέο Toyota RAV4 στην Ισπανία [first drive]

Kamiq θα ονομάζεται το νέο SUV της Skoda

Θα ακριβύνουν τα συμβατικά αυτοκίνητα στο μέλλον; [blog]

Mercedes & BMW: Νέες φήμες για συμπαραγωγή μοντέλων!


DS 7 Crossback 1.5 BlueHDi 130 [test drive]


 16 Ιαν 2019    Μιχάλης Κατωπόδης  σχόλια 0 σχόλια


Η απάντηση των Γάλλων στην premium κατηγορία των SUV είναι εδώ! Και μπορεί να μην παίρνει κεφάλι από τον ανταγωνισμό, σίγουρα όμως κοιτάει κατάματα τους αντιπάλους της.

Αυτοκίνητα υπάρχουν πολλά. Όταν όμως κάποιος βάζει σε δεύτερη προτεραιότητα το χρήμα, δεν θέλει περιορισμούς και αναζητά κάτι που θα καλύπτει τα ανώτερα γούστα του, τότε η λίστα μικραίνει δραματικά. Στην premium μεσαία κατηγορία των SUV μπορεί κανείς να βρει προτάσεις, κατά κανόνα, Γερμανών κατασκευαστών. Εκεί πλέον εισχωρεί και η γαλλική DS, η upper μπράντα της Citroen με το ολοκαίνουριο DS7. Και το κάνει όχι ακολουθώντας την πεπατημένη αλλά με το δικό της, ιδιαίτερο, τρόπο…

Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να αναγνωρίσουμε στο εν λόγω μοντέλο είναι η φινέτσα. Οι σχεδιαστές της φίρμας πραγματικά ξεπέρασαν εαυτόν, αποδίδοντας ένα εξαιρετικά κομψό αμάξωμα, με λεπτομέρειες που θα σου πάρει ώρα να εξερευνήσεις στο σύνολό τους. Ο όγκος του προσδίδει επιπλέον κύρος, με μία όμως μικρή λεπτομέρεια. Στην πράξη, η ναυαρχίδα της DS, δεν είναι τόσο μεγάλη σε μήκος (4,57 μέτρα) όσο σε πλάτος (1,91 μέτρα), με το τελευταίο να παίζει καταλυτικό ρόλο στην ευρυχωρία του εσωτερικού.

Αυτή ακριβώς η αίσθηση που εισπράττει κανείς όταν εισέρχεται στην καμπίνα, η άνεση σε συνδυασμό με το σχεδιασμό και την αναδυόμενη πολυτέλεια, είναι ένα από τα μεγάλα ατού του αυτοκινήτου. Αντισυμβατικό σε πολλούς τομείς, χωρίς όμως τίποτα να έχει αφεθεί στην τύχη του. Η πρώτη εικόνα εντός, απλά, σε κερδίζει. Ξεκινώντας από το ταμπλό, φιλοξενεί δύο μεγάλες οθόνες 12 ιντσών, μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το infotainment.

Το επίπεδο εξοπλισμού, φυσικά, είναι υψηλό, ανάλογο των προσδοκιών. Οι χρωματισμοί, η υφή και η ποιότητα των υλικών (και πάλι εδώ ρόλο θα παίξει η λεπτομέρεια) δεν αφήνουν περιθώρια για κριτική. Κάτι που μας άρεσε είναι το ελληνικό μενού στα διάφορα υποσυστήματα, που δείχνει ότι η DS υπολογίζει την εγχώρια αγορά. Παρόλα αυτά, θα έπρεπε να έχουν ελέγξει τις μεταφράσεις, καθώς ορισμένες από αυτές δεν αποδίδονται ιδανικά στα ελληνικά (για παράδειγμα, τα οδηγικά modes είναι τα Eco, Κανονική απόσταση, Άθληση, Άμμος και Λάσπης…)

Τα μπροστινά καθίσματα είναι πολύ αναπαυτικά και η θέση οδήγησης ρυθμίζεται εύκολα σε κάθε σωματότυπο. Το αυξημένο εσωτερικό πλάτος, σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο των 2,74 μέτρων χαρίζουν -όπως προείπαμε- ένα πραγματικά μεγάλο σαλόνι. Ειδικά οι πίσω επιβάτες έχουν άπλετο «αέρα», τόσο στα πόδια, όσο και στα κεφάλια τους. Το διαμέρισμα των αποσκευών, με τη σειρά του, διαθέτει διπλό δάπεδο, είναι εξίσου μεγάλο και πολύ πρακτικό στη φόρτωση.

photos: nikos marinopoulos

Η συγκεκριμένη έκδοση του DS7 είναι η μικρή diesel, η οποία εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων και 130 ίππων. Από άποψης ισχύος είναι σίγουρα τίμιος και καταφέρνει να κινήσει αξιοπρεπώς τα 1.400+ κιλά του συνολικού βάρους του οχήματος. Καλός είναι και σε θέμα θορύβου και κραδασμών, αν και για τα υψηλά premium στάνταρ του αυτοκινήτου θα περιμέναμε κάτι ελαφρώς καλύτερο.

Γενικά είναι πολύ γραμμικός και ενώ δεν έχει μπρίο, στο τέλος της μέρας κάνει μία χαρά τη δουλειά του, συνδυαζόμενος με ένα -σχετικά κοντό σε κλιμάκωση- μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Υπάρχει όμως ένας τομέας που μας άφησε με το στόμα ανοικτό. Η κατανάλωση. Με μία ρεαλιστική μέση τιμή κάτω από τα 6 λίτρα/ 100 χλμ. για τη συγκεκριμένη κατηγορία, δεν νομίζουμε ότι υπάρχει κάτι που να μπορεί να το συναγωνιστεί.

Περνώντας στο δρόμο, η ποιότητα κύλισης του DS7, του κορυφαίου μοντέλου της DS (βλέπε Citroen) είναι αυτή που φαντάζεστε. Ελαφρά πιο σφιχτό από ότι μας έχει συνηθίσει ο Γάλλος κατασκευαστής αλλά ρυθμισμένο έτσι που νομίζεις ότι δεν οδηγείς σε ελληνικούς δρόμους. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και το σύστημα Active Scan Suspension, που σαρώνει την άσφαλτο εμπρός -µέσω οπτικών αισθητήρων- και προσαρµόζει άμεσα τη σκληρότητα των αμορτισέρ, κάνουν πραγματικά καλή δουλειά.

Το flat bottom τιμόνι δεν περνάει ιδιαίτερη πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού, ενώ δείχνει και ελαφρά ανεπαρκές σε επαναφορά. Στοιχεία, βέβαια, που δεν παίζουν τον πρώτο ρόλο στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αντιθέτως, ο υποψήφιος αγοραστής θα εκτιμήσει περισσότερο την πολύ καλή ηχομόνωση και την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες. Την άνεση που θα του επιτρέψει να μετακινείται ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια, με την ελάχιστη δυνατή καταπόνηση. Στα συν, υπολογίστε επίσης τα αποδοτικά φρένα και τη γενικότερα ουδέτερη και πολύ ασφαλή σε αίσθηση οδική συμπεριφορά.

Με όλα αυτά, το DS7 έρχεται να σταθεί απέναντι σε εξίσου σοβαρές προτάσεις του ανταγωνισμού. Δεν θα πούμε ότι καταφέρνει να σαρώσει τα πάντα, χαιρόμαστε όμως που ακολουθεί μία αρκετά διαφορετική προσέγγιση. Με ισχυρά σημεία την αισθητική, την ευρυχωρία, την ποιότητα κύλισης και την κατανάλωση, αξίζει και με το παραπάνω να μπει στο ραντάρ όσων αναζητούν κάτι ξεχωριστό στην περιοχή των 30.000+ ευρώ.

Περισσότερες δοκιμές μοντέλων DS AUTOMOBILES

DS 7 Crossback 1.5 BlueHDi 130 – Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.499cc
Διάμετρος x διαδρομή 75,0 x 84,8 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος
Ισχύς 96kW (130 PS) /3.750rpm
Ροπή 300Nm (30,6kgm) / 1.750rpm
Τροφοδοσία common rail, υπερτροφοδότηση VNΤ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,8sec
Τελική ταχύτητα 195 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 5,9 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 4,5 / 4,0 / 3,7lt/100 km
Ρεζερβουάρ 55 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 932 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 104 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους μπροστινούς τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 6 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλών συνδέσμων
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Michelin Latitude Tour HP, 235/55 R18
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4.573 x 1.906 x 1.625mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1.621/1.598mm
Μεταξόνιο 2.738 mm
Χώρος αποσκευών 555 – 1.752 lt
Απόβαρο 1.420 kg
Τιμη πωλησης βασικης εκδοσης μοντελου δοκιμης: από 32.100€

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Ford Fiesta ST vs Suzuki Swift Sport
H Citroen συνεχίζει δυναμικά την ανοδική της πορεί...
Γιατί θα καταργηθούν τα μικρά συμβατικά μοντέλα...
Ελληνικές διακρίσεις για το DS 7 Crossback...
Citroen: Νέες προσφορές «WINTER SMILE DAYS»!...
Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet FWD
Honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT
Με το νέο Toyota RAV4 στην Ισπανία...
  • Tweet
  • WhatsApp
  • Περισσότερα
  • Εκτύπωση

    Κοινωνική δικτύωση

  • Tweet

Σχετικά με τον αρθρογράφο

Μιχάλης Κατωπόδης
Μιχάλης Κατωπόδης
Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.


Πατήστε & Απαντήστε Ακύρωση απάντησης


  • ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΕ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΠΛΗΡΕΣ ΛΕΞΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ




  • ΛΕΞΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω
  • ΑΡΚΤΙΚΟΛΕΞΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

    • 4
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • V
    • W
    • X
    • Z



  • ΑΡΧΕΙΟ

  • Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies όπως αυτή περιγράφεται στην πολιτική των cookies. Δεν χρησιμοποιεί στοιχεία και σέβεται την οδηγία GDPR περί προσωπικών δεδομένων. caroto.gr
  • KLOSTI



  • ΠΟΙΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ

    Νίκος Μαρινόπουλος

    Μιχάλης Κατωπόδης

    Σπύρος Πέττας

    Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης

    Γιάννης Ζαφειρόπουλος

    Κώστας Ζωγλοπίτης

    Δημήτρης Κωσταρέλος

  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

    • Nίκος Ι. Mαρινόπουλος στο Πόσα χιλιόμετρα μπορείτε να κάνετε με την ρεζέρβα καυσίμου;
    • Κωνσταντίνος στο Πόσα χιλιόμετρα μπορείτε να κάνετε με την ρεζέρβα καυσίμου;
    • Nίκος Ι. Mαρινόπουλος στο Χρηστικό: Πως μπορώ να φορτίσω μία πεσμένη μπαταρία;
    • Πέτρος στο Χρηστικό: Πως μπορώ να φορτίσω μία πεσμένη μπαταρία;
    • Nίκος Ι. Mαρινόπουλος στο Νέο Citroen Berlingo με 7 θέσεις και νέο diesel στα 1.500 κ.εκ.
    • Θοδωρής στο Νέο Citroen Berlingo με 7 θέσεις και νέο diesel στα 1.500 κ.εκ.
  • ΤΟ TOP-10 ΑΝΑ 48 ΩΡΕΣ

    • Ford Fiesta ST vs Suzuki Swift Sport [test drive]
    • Δείτε το πρόγραμμα της F1 για το 2019
    • Τι πρέπει να κάνετε όταν βγαίνει άσπρος, μαύρος ή μπλε καπνός από την εξάτμιση του αυτοκινήτου σας; [vid]
    • Γιατί θα καταργηθούν τα μικρά συμβατικά μοντέλα [blog]
    • Πόσο κοστίζει ένα κλειδί αυτοκινήτου;
    • Τα πάντα για τους κινητήρες ντίζελ...
    • Πανελλήνια πρεμιέρα για το Nέο Ford Ranger Raptor
    • Η νέα γενιά Opel Corsa φέρνει κορυφαίες τεχνολογίες στη «μικρή» κατηγορία
    • Πόσο αντέχουν τα ηλεκτρικά οχήματα στο κρύο;
    • Με 13 χιλιάρικα αγοράζεις νέο Lada Niva με πέντε πόρτες
  • ΑΡΘΡΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

    ABARTH / ALFA ROMEO / ASTON MARTIN / AUDI / BENTLEY / BMW / BUGATTI / CADILLAC / CHEVROLET / CHRYSLER / CITROEN / CORVETTE / DACIA / DODGE / FERRARI / FIAT / FORD / HONDA / HYUNDAI / INFINITI / JAGUAR / JEEP / KIA / KOENIGSEGG / LAMBORGHINI / LANCIA / LAND ROVER / LEXUS / LOTUS / MASERATI / MAZDA / MCLAREN / MERCEDES-BENZ / MINI / MITSUBISHI / NISSAN / OPEL / PEUGEOT / PORSCHE / RENAULT / ROLLS-ROYCE / SAAB / SEAT / SKODA / SMART / SSANGYONG / SUBARU / SUZUKI / TESLA / TOYOTA / VOLKSWAGEN / VOLVO

Copyright © 2019 - Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια - email: caroto@caroto.gr.
Ανάπτυξη Νουμηνία - www.noumenia.gr