
Η γερμανική εταιρία επενδύει 800 εκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιο Saarbrücken (Γερμανία) στο πλαίσιο της υβριδοποίησης.
Στα επόμενα χρόνια θα λανσαριστούν πολλά νέα plug-in υβριδικά μοντέλα (PHEV) και ένα από τα βασικότερα στοιχεία της τεχνολογίας τους αφορά στην μετάδοση και στον συνδυασμό του θερμικού κινητήρα με τον ηλεκτροκίνητα.
Στόχος της ZF είναι η εξέλιξη συστημάτων που από το 2021 θα τοποθετούνται σε PHΕV μοντέλα με τουλάχιστον 100 χιλιόμετρα καθαρής ηλεκτροκίνησης (όταν με τα σημερινά δεδομένα ο μέσος όρος ηλεκτροκίνησης των PHEV δεν ξεπερνά τα 50 χλμ.).
Παράλληλα η νέα υβριδική μετάδοση, που θα προορίζεται για πισωκίνητα μοντέλα, θα αποδίδει έως 218 άλογα (ξέχωρα από τον θερμικό κινητήρα, σήμερα η ισχύς φτάνει έως 134 ίππους) με ενσωματωμένο το σέρβο.
Υπενθυμίζεται πως σήμερα η ZF κατασκευάζει στο Saarbrücken τα υβριδικά αυτόματα κιβώτια 8 σχέσεων για μοντέλα Audi, BMW και Land Rover, ενώ στο Brandenburg για τις Bentley και Porsche.