VW: Νέες εκδόσεις CNG για τα Polo TGI & Golf TGI

To Polo TGI απέκτησε μια επιπλέον δεξαμενή φυσικού αερίου και το Golf TGI το νέο κινητήρα στα 1.500 κ.εκ.

Μετά τα Seat Arona TGI, Leon TGI και Skoda Octavia G-TEC η Volkswagen ανακοινώνει και τις αντίστοιχα αναβαθμισμένες εκδόσεις CNG για τα Polo και Golf με βελτιωμένη αυτονομία κατά 60 και 80 χιλιόμετρα αντίστοιχα. Τα οφέλη της αεριοκίνησης είναι πολύ μεγάλα και φιλικά τόσο για το περιβάλλον… όσο και για την τσέπη του οδηγού, αλλά στην χώρα μας τα λιγοστά σημεία ανεφοδιασμού της Fisikon αποθαρρύνουν.

Τώρα, το Polo 1.0 TGI συνεχίζει με το μοτέρ των 90 ίππων αλλά χάρη στην προσθήκη μιας 3ης δεξαμενής (16,5 λίτρων) η χωρητικότητα ανέρχεται στα συνολικά 91,5 λίτρα όπου χωρούν 13,8 κιλά CNG. Στον κύκλο WLTP η αυτονομία φτάνει τα 368 χλμ. Για να χωρέσει η επιπλέον δεξαμενή μίκρυνε το ρεζερβουάρ βενζίνης που προσφέρει μία αυτονομία στα 100-150 χλμ. (κάτι αφορά και τα δύο μοντέλα).

Το Golf TGΙ αποχαιρέτησε τον παλιό 1.4 TGI και εφοδιάζεται πλέον με τον γνωστό 1.500άρη που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και έχει στροβιλοσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Αποδίδει 130 ίππους, έχει εκπομπή στα 98-95 γραμμ. CO2/χλμ. και μέγιστη αυτονομία CNG στα 422 χιλιόμετρα χάρη σε επίσης μια πρόσθετη δεξαμενή 23 λίτρων που αυξάνει την συνολική χωρητικότητα στα 115 (ή στα 17,3 κιλά).

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close