NEA

Επίσημο: To VW T-Toc R έχει 300 άλογα!

Στην Γενεύη θα παρουσιαστεί η top έκδοση του T-Roc με τους Γερμανούς να στοιχηματίζουν πως έφτασε η ώρα της αλλαγής και στις σπορ εκδόσεις!

Το T-Roc R θα παρουσιαστεί αρχές Μάρτη στην Γενεύη και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο ως μία πιο πρακτική και SUV εναλλακτική απέναντι στο Golf R. Σχεδιαστικά το κορυφαίο T-Roc ξεχωρίζει από την σκούρα μάσκα, τους πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, τον πιο τονισμένο πίσω διαχύτη, τις διπλές απολήξεις, τις στάνταρ ζάντες 18 ιντσών (προαιρετικά 19άρες) κ.α.

Το αμάξωμα βρίσκεται 20 χιλιοστά χαμηλότερα από το στάνταρ T-Roc, ενώ στο εσωτερικό υιοθετείται ανάλογη R περιποίηση και αναβάθμιση. Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι η δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του ESP (ESC κατά την ονοματολογία της VW), κάτι που δεν συνηθίζεται από τις γερμανικές εταιρείες. Επίσης, πέρα από την απλή ανάρτηση θα υπάρχει και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Κάτω από το καπό υπάρχει ο γνωστός 2.0 TSI (EA888) που χρησιμοποιείται και στο αντίστοιχο Golf R (όπως στα Cupra Ateca, Audi SQ2 κ.α.) και αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm. Συνδυάζεται με την τετρακίνηση 4Motion (με τον πρώην ηλεκτροϋδραυλικό της Haldex που αγόρασε η Borg Warner) και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG-7. Η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα με την διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα να πέφτει κάτω από τα 5 δευτερόλεπτα (συγκεκριμένα στα 4,9).

Εκτός από τον κινητήρα υπάρχουν και επεμβάσεις στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις, ενώ υπάρχει και νέα ρύθμιση στο τιμόνι για καλύτερη απόκριση στις στροφές. Τα φρένα προέρχονται από το Golf R κάτι που εγγυάται κορυφαία απόδοση. Άλλα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το μοντέλο είναι το σύστημα Launch Control καθώς και η επιλογή Race στα προγράμματα οδήγησης, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για απενεργοποίηση του ESP.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button