NEA

To νέο Peugeot 208 έχει από ηλεκτρική μέχρι και GTI έκδοση!

Το κουκλίστικο 208 θα είναι ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα που θα παρουσιαστούν στην Γενεύη. Στην Ελλάδα τέλη του έτους.

Σχεδιαστικά το νέο Peugeot 208 μοιάζει ομορφότερο από ποτέ με το παρουσιαστικό του να συνδυάζει το σικ με το σπορ στοιχείο. Μπροστά η μάσκα είναι μεγαλύτερη με το φουσκωμένο καπό να την αγκαλιάζει και οι προβολείς να εναρμονίζονται με το μοτίβο του 3008. Πολύ όμορφη είναι και η εικόνα στο πίσω μέρος για το πάντα πεντάθυρο 208.

Το μήκος του νέου 208 φτάνει τα 4,02 μέτρα και έχει αυξηθεί κατά 5 εκατοστά με το μεταξόνιο να είναι στα 2,54 μέτρα. Σχετικά με τους χώρους το πορτμπαγκάζ είναι στα 270 λίτρα και στο μέσο όρο της κατηγορίας με το νέο Renault Clio να έχει 391 λίτρα. Γενικά το νέο 208 ακολουθεί μια πιο premium κατεύθυνση με κύριο χαρακτηριστικό και το εξελιγμένο i-cockpit. Στις top εκδόσεις ο πίνακας οργάνων 10,0’’ είναι πλήρως ψηφιακός, ενώ ανάλογα με τον εξοπλισμό η touch-screen έχει διαγώνιο 5,0, 7,0 και 10,0 ίντσες.

Επίσης υπάρχουν δύο εκδοχές της κεντρικής κονσόλας: μια χαμηλή με κλασικό χειρόφρενο και από την Allure και πάνω μια ψηλότερη με ηλεκτρικό χειρόφρενο. Ο εξοπλισμός μεταξύ άλλων μπορεί να περιλαμβάνει και σύστημα αυτόματης στάθμευσης που στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει τα πάντα. Γενικά πάντως το 208 έχει high tech εξοπλισμό ακολουθώντας τη λογική ενός supermini με ψηλότερο τεχνολογικά status.

Το νέο 208 βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMP. Από πλευράς κινητήρων τα σύνολα βενζίνης είναι οι τρικύλινδρες εκδόσεις 1.2 PureTech (με 70, 100 και 136 ίππους) και ο diesel στα 1.500 κ.εκ. με 100 ίππους. Το κορυφαίο 208 GTI (υπάρχουν και οι απλές GT και GT Line) θα ξεχωρίζει από τα σπορ στοιχεία και τις σκούρες λεπτομέρειες. Θα αποδίδει 220 άλογα από έναν turbo 1.600άρη.

Το πληθωρικό 208 έχει και ηλεκτρική έκδοση με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 260 Nm με μπαταρίες χωρητικότητας 50 kWh. Η φόρτιση διαρκεί 16 ώρες σε απλή πρίζα, 5 ώρες και 15 λεπτά σε WallΒox σε τριφασικό 11 kW (8 ώρες σε  μονοφασικό 7,5 kW) ή 30 λεπτά στο 80% της μπαταρίας σε ταχυφορτιστή 100 kW. Υπάρχουν δύο προγράμματα ανάκτησης ενέργειας και τρία προγράμματα κίνησης (Eco, Normal, Sport) με 0-100 σε 8,1 δλ.

Στο e-208 οι τελευταίες είναι τοποθετημένες στο δάπεδο ώστε να μην επηρεάζεται το πορτμπαγκάζ των 270 λίτρων και να προσφέρουν αυτονομία έως 340 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Το e-208 διαθέτει ξεχωριστό σύστημα κλιματισμού με αντλία θερμότητας 5 kW και δυνατότητα προγραμματισμένης θέρμανσης ή ψύξης για όσο φορτίζει ώστε να επηρεάζεται όσο το δυνατόν λιγότερο η αυτονομία.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close