To Pininfarina Battista είναι πιο δυνατό ακόμη και από μία Bugatti!

Σύμφωνα με την Automobili Pininfarina το ηλεκτρικό της μοντέλο είναι το πρώτο premium GT EV υψηλών επιδόσεων.

Ένα από τα πολλά και όμορφα σπορ μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην Γενεύη ήταν αυτό της Pininfarina. Στο πίσω μέρος τα δύο ακριανά τμήματα ανασηκώνονται σαν ενεργητική πτέρυγα ή κάτι σαν αερόφρενο που στόχος του δεν είναι να επιβραδύνει το αυτοκίνητο αλλά να βελτιώσει την αεροδυναμική του. Τους τροχούς 21’’ φρενάρουν 6-πίστονα κεραμικά δισκόφρενα.

Το κόκπιτ είναι επικεντρωμένο στον οδηγό που έχει μπροστά του ψηφιακές οθόνες (η αριστερή ως πίνακας οργάνων, η δεξιά για την πλοήγηση και τα πολυμέσα) και ένα πολυγωνικό κάρμπον τιμόνι. Τα πλαϊνά τμήματα -με τα χειριστήρια για την επιλογή κίνησης και το προφίλ οδήγησης- δημιουργούν την εντύπωση ενός ξεχωριστού τμήματος όπως σε ένα μαχητικό τζετ.

Το Battista βασίζεται σε ένα μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα όταν οι τεράστιες μπαταρίες 120 kWh προέρχονται από την κροατική Rimac. Υπάρχουν τέσσερις ηλεκτροκινητήρες με μέγιστη συνδυασμένη ισχύς στα 1.900 άλογα και ροπή στα 2.300 Nm.

Από πλευράς επιδόσεων απαιτούνται λιγότερα από 2 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και λιγότερα από 12 δλ. για το 0-300 χλμ./ώρα. Η τελική του Battista αγγίζει τα 350 χλμ./ώρα και η μέγιστη αυτονομία τα 450 χιλιόμετρα. Πράγματι, εντυπωσιακά νούμερα για να ανταποκρίνονται και στον πραγματικό κόσμο.

Το Battista θα μπει στην παραγωγή το 2020 και έχουν προβλεφθεί συνολικά 150 μονάδες για όλο τον κόσμο. Όσο για την τιμή πώλησης, ελάχιστοι θα νοιάζονται…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close