NEA

Απίστευτο! Επιδότηση 5,5 εκατομμυρίων ευρώ ενέκρινε το υπουργείο Μεταφορών στον «Μορέα»!

Ενώ τα διόδια είναι στα ύψη και αποτελούν ένα σημαντικό έξοδο που ο καθένας υπολογίζει στα ταξίδια του και πολλές φορές αποτελούν και λόγο αναβολής τους, το υπουργείο Μεταφορών ενέκρινε επιδότηση ύψους 5.512.445,54 ευρώ στο «Μορέα».

Πρόκειται για ην κοινοπραξία που εκμεταλλεύεται την εθνική οδό Κορίνθου- Τρίπολη- Καλαμάτας και η αιτιολογία είναι οι χαμηλότερες διελεύσεις σε σύγκριση με τις παραδοχές της σύμβασης παραχώρηση. Μάλιστα τα 5,5 εκατομμύρια αφορούν το εξάμηνο από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 έως την 28η Φεβρουαρίου 2019.

Στην απόφαση του υπουργείου αναφέρεται ότι: «Το εκτιμώμενο Έλλειμμα Λογαριασμού Εσόδων έως την τελευταία ημέρα της τρέχουσας Περιόδου Υπολογισμού, ήτοι 28η Φεβρουαρίου 2019, ανέρχεται σε 4.651.730,95€. β) Η υφιστάμενη Διαφορά Λειτουργικών Δαπανών, ανέρχεται σε 2.250.206,94€, είναι μέγεθος θετικό και κατά συνέπεια δεν υπάρχει Υπέρβαση Λειτουργικών Δαπανών. γ) Η Διόρθωση (άρθρο 25.Α.6.4 της Σ.Π. όπως ισχύει) για την Περίοδο Υπολογισμού που έληξε την 31η Αυγούστου 2018 ανέρχεται σε 206.210,35€. δ) Το ποσό της αναγκαίας Πρόσθετης Επιδότησης Λειτουργίας για την τρέχουσα Περίοδο Υπολογισμού (βάσει του τύπου του άρθρου 25.Α.5) ανέρχεται σε 4.445.520,60€. ε) Η καταβολή της αιτούμενης Πρόσθετης Επιδότησης Λειτουργίας ύψους 4.445.520,60€ για την τρέχουσα Περίοδο Υπολογισμού (αθροιστικά με τις ήδη καταβληθείσες) δεν οδηγεί σε υπέρβαση του Μέγιστου Ποσού Επιδότησης Λειτουργίας (330.000.000,00€)».

Φανταστείτε πόση θα ήταν η επιδότηση αν από την Τρίπολης έως την Καλαμάτα δεν υπήρχαν συνολικά 4 σταθμοί διοδίων…

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Με όλο τον σεβασμό αλλά αυτά προβλέπονται στην σύμβαση. Αλλιώς η εταιρεία δεν θα δεχόταν να κάνει το έργο, γιατί απλά δεν θα συνέφερε. Η αλήθεια είναι ότι και η χάραξη είναι λάθος (το ήξερε και η εταιρεία και είχε ενημερώσει σχετικά την κυβέρνηση ) διότι για να πας Σπάρτη, πας πολύ πιο γρήγορα από την παλιά εθνική.
    Πάντως το ποσό είναι μηδαμινό σε σχέση με την χρησιμότητα του έργου. Ειδικά αν το συγκρίνει κανείς με τις πλασματικές υπερωρίες Δ.Υ. (πάνω από 1 δις τον χρόνο), αναδρομικά, (πόσα δις θα είναι?) κ.λ.π.

  2. Με όλο τον σεβασμό αλλά αυτά προβλέπονται στην σύμβαση. Αλλιώς η εταιρεία δεν θα δεχόταν να κάνει το έργο, γιατί απλά δεν θα συνέφερε. Η αλήθεια είναι ότι και η χάραξη είναι λάθος (το ήξερε και η εταιρεία και είχε ενημερώσει σχετικά την κυβέρνηση ) διότι για να πας Σπάρτη, πας πολύ πιο γρήγορα από την παλιά εθνική.
    Πάντως το ποσό είναι μηδαμινό σε σχέση με την χρησιμότητα του έργου. Ειδικά αν το συγκρίνει κανείς με τις πλασματικές υπερωρίες Δ.Υ. (πάνω από 1 δις τον χρόνο), αναδρομικά, (πόσα δις θα είναι?) κ.λ.π.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button