H γερμανική εταιρία ξεκίνησε με το δεξί το πρωτάθλημα και μας εξηγεί πως λειτουργεί ένα από τα πιο πολύπλοκα στοιχεία σε ένα μονοθέσιο.
Το τιμόνι στα μονοθέσια της Mercedes έχει συνολικά 25 διακόπτες και κουμπιά και φυσικά τα paddles. Πέντε από τους διακόπτες αφορούν σε ρυθμίζεις για τα φρένα, τρεις για το διαφορικό και τα υπόλοιπα για λοιπές λειτουργίες (διαχείριση της μονάδας ισχύος Power Uniti, των απεικονιζόμενων πληροφορίων, της ενδοεπικοινωνίας, του περιοριστή ταχύτητας, του DRS κ.α.).
Ο Valtteri Bottas και οι συνεργάτες του μας εξηγούν στο παρακάτω βίντεο πως λειτουργεί το τιμόνι στα μονοθέσια W10 της Mercedes F1 2019.
