NEA

Η νέα BMW 1 θα έχει δίλιτρο μοτέρ με 306 άλογα!

Ο νέος τετρακύλινδρος turbo θα κινεί την Μ135i xDrive και θα είναι ο ισχυρότερος στα 2.000 κ.εκ. που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW!

Στο κέντρο δοκιμών της BMW στο Miramas (στα νότια της Γαλλίας) και κάτω από βαρύ καμουφλάζ δοκιμάζεται εντατικά η 3η γενιά της Σειράς 1. Στην γαλλική πίστα οι ειδικοί προχωρούν στις τελευταίες ρυθμίζεις για τις προσθιοκίνητες (τέλος η πίσω κίνηση στο εν λόγω μοντέλο) όσο και για τις τετρακίνητες εκδόσεις.

Η BMW κάνει λόγο για τεχνολογία από το i3s και συγκεκριμένα για το σύστημα ελέγχου ARB. Tο οποίο δεν ενσωματώνεται στο σύστημα ευστάθειας DSC αλλά επικοινωνεί κατευθείαν με τον κινητήρα για ταχύτερη απόκριση (έως τρεις φορές) του συστήματος. Το ARB θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά σε μοντέλο με συμβατικό κινητήρα στη νέα Σειρά 1 όπου θα είναι και στάνταρ.

Οι χώροι στο εσωτερικό θα είναι αισθητά πιο άνετοι βελτιώνοντας τα αδύναμα σημεία κυρίως της πρώτης γενιάς και λιγότερο της δεύτερης. Σύμφωνα πάντα με τη γερμανική εταιρεία ο χώρος για τα πόδια και τα κεφάλια όσων κάθονται πίσω έχει αυξηθεί κατά 33 και 19 χιλιοστά αντίστοιχα, ενώ μεγαλύτερο κατά 20 λίτρα θα είναι και το πορτμπαγκάζ (συνολική χωρητικότητα στα 380 λίτρα).

Από εκεί και πέρα η εταιρία κάνει λόγο μόνο για το δίλιτρο της μοτέρ αν και όπως έχουμε γράψει στην βάση θα τοποθετείται ο τρικύλινδρος βενζίνης των 1.500 κ.εκ. (άδηλο παραμένει το μέλλον του τρικύλινδρου diesel). Η νέα μικρή BMW θα δώσει το παρόν στην έκθεση της Φρανκφούρτης, αλλά διαδικτυακά θα εμφανιστεί μέσα στο καλοκαίρι.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close