GP Μπαχρέιν: Αναπάντεχη νίκη για τον Hamilton – Άτυχη η Ferrari και ο Leclerc!

Το Μπαχρέιν θα μείνει χαραγμένο στη μνήμη του 21χρονου ο οποίος με την Scuderia σημείωσε την πρώτη του pole και παραλίγο την πρώτη του νίκη στην Formula 1. Αλλά η τύχη δεν ήταν με το μέρος του…

Μετά από την απογοητευτική εμφάνιση στην Αυστραλία οι Ιταλοί φαίνεται να βρήκαν το σωστό setup για το Μπαχρέιν με την ομάδα τους να κυριαρχεί με τον Leclerc και την Mercedes να μην είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τα κόκκινα μονοθέσια. Ωστόσο τα πάντα άλλαξαν μετά το δεύτερο μισό του αγώνα λες και μάτιασαν την Ferrari. Το κακό ξεκίνησε με τον Vettel και μετά την πίεση του Hamilton. Η τύχη του παγκόσμιου πρωταθλητή συνεχίστηκε αφού ο Leclerc προδόθηκε 10 γύρους πριν τελειώσει ο αγώνας από τον κινητήρα του που παρουσίασε πρόβλημα στην υποβοήθηση και συγκεκριμένα στο turbo και στην διαχείριση ενέργειας. Ας δούμε τον αγώνα από την αρχή.

Καθαρή εκκίνηση για την πρώτη τετράδα με τον Leclerc να αφήνει χώρο στον Vettel που παίρνει τα ηνία του αγώνα στον πρώτο γύρο. Ο Leclerc υποκύπτει στην πίεση του Bottas με τον Hamilton να ακολουθεί. Ωστόσο ο Μονεγάσκος έχει κότσια και στον 2ο γύρο πιάνει στον ύπνο τον Valtterri και τον προσπερνά. Ο Stroll όπως και ο Grosjean μπαίνουν στα pits για να επισκευή μετά από επαφή που είχαν στην αρχή του αγώνα. Δεύτερη εγκατάλειψη για τον Grosjean.

Γενικά στην πίστα υπήρχε ισχυρός άνεμος με τον Leclerc να γράφει συνεχώς ταχύτερο γύρο και να πιέζει τον Vettel. Ο Sainz προσπαθεί στον 4ο γύρο να περάσει τον Verstappen αλλά έχει επαφή το μπροστινό του μονοθέσιου και καταστροφή του αγώνα του.

Me DRS στην ευθεία ο αεράτος Leclerc τα ρίχνει στον Vettel στον 6οο γύρο προσφέροντας θέαμα (αλλά και ρίσκο). «Παιδιά είμαι ταχύτερος» λέει από την ενδοσυνεννόηση ο νεαρός οδηγός της Ferrari. Πίσω ακολουθούν με σχετικά μικρή διαφορά από τον πρωτοπόρο (περίπου στα 4’’ και 8’’) οι Mercedes και ο Verstappen με εναλλαγές των Ricciardo, Hulkenberg και αρκετά pit-stops.

Στον 13ο γύρο υπήρξε επαφή του Giovinazzi με τον Kvyat με την Toro Rosso να κάνει τετακέ. Στον 14ο και 15ο γύρο αντίστοιχα μπαίνουν στα pits ο Hamilton (με μαλακά(!) λάστιχα) και ο Vettel, αντίστοιχα. Στον 24ο γύρο έχουμε μια όμορφη μάχη με τον Hamilton να πιέζει τον 2ο Vettel που με ταλαιπωρημένα πίσω Pirelli υποπίπτει σε οδηγικό λάθος αλλά κρατά την θέση του.

Περνώντας στα μισά του αγώνα ο Leclerc συνεχίζει μπροστάρης με τον Vettel να ακολουθεί και τις Mercedes πολύ πιο πίσω. Ο Verstappen γκρινιάζει συνεχώς για την πρόσφυση που έχει και τα λάστιχα του. Καταπληκτικό προσπέρασμα Raikkonen που δείχνει να το έχει ακόμη. Καλή εμφάνιση και από τον Albon.

Η Ferrari φαίνεται να βρίσκει στο πρόσωπο του νεαρού έναν πιλότο με τεράστια προοπτική και τον Vettel να μοιάζει κάπως κουρασμένος και πιο αργός και να μην αντέχει στην πίεση που του ασκεί ο Hamilton και να κάνει τετακέ στον 38ο γύρο (εδώ έπαιξε ρόλο η φθορά των πίσω ελαστικών, αλλά και το καβάλημα στο κερμπ). Αλλαγή ρύγχους στον 39ο γύρο για τον Vettel που βγήκε πίσω από τις δύο Renault. Τελικά τερμάτισε πίσω από τον Verstappen. Εκτός ο Ricciardo και ο Hulkenberg και προβληματισμός για τους V6 της Renault. Το safety car μπαίνει στην πίστα και ο Leclerc φαίνεται εδώ τυχερός και σώζει το βάθρο.

Στο Μπαχρέιν η Ferrari ήταν αχτύπητη και λειτούργησε εξαιρετικά (τουλάχιστον από πλευράς Leclerc) και τέλεια pit-stops. Η ομάδα της Mercedes ήταν απλά τυχερή, αλλά πρέπει να παραδεχτούμε και την αξιοπιστία της. Για να δούμε την απάντηση των Γερμανών στον επόμενο αγώνα, o οποίος είναι ο 1.000στός στης Formula 1, στην Σαγκάη (14 Απριλίου στις 09:10 το πρωί). Δείτε εδώ την βαθμολογία στο πρωτάθλημα (αναμένεται upd).


Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close