ΑΓΩΝΕΣ

Τρία από τα τέσσερα μονοθέσια F1 με κινητήρα Honda τερμάτισαν στη βαθμολογούμενη δεκάδα

Μάλιστα το ένα με V6 Honda κατέκτησε το βαθμό του ταχύτερου γύρου στον 1000ό αγώνα του θεσμού από το 1950 που προσμετρά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών. 

Καθαρή εκκίνηση είχαν οι οδηγοί της Aston Martin Red Bull Racing από την τρίτη σειρά, οι οποίοι διατήρησαν τις θέσεις τους κινούμενοι έξυπνα στις πρώτες στροφές. Όμως στο τέλος του πρώτου γύρου η μία από τις Toro Rosso δεν απέφυγε τα προβλήματα. Ο αγώνας του Daniil Kvyat καταστράφηκε όταν χτυπήθηκε στην έκτη στροφή από τον Carlos Sainz και με τη σειρά του χτύπησε τον Lando Norris προκαλώντας ζημιές στο αυτοκίνητο. Παρότι ο Daniil συνέχισε κανονικά, δέχτηκε ένα αμφιλεγόμενο drive-through επειδή θεωρήθηκε ότι προκάλεσε το ατύχημα. Αφού εξέτισε την ποινή του έμεινε τελευταίος και στη συνέχεια υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα.

Ταυτόχρονα ο Alex Albon, ο οποίος εκκίνησε από την pit lane, ανέβηκε γρήγορα στην κατάταξη, ενώ οι δύο Red Bull ήταν με άνεση στην 5η και 6η θέση. Ο Max Verstappen πλησίασε μάλιστα τις δύο Ferrari και χάρη σε ένα ταχύτατο πρώτο pit stop κατάφερε να περάσει τον Charles Leclerc στην 4η θέση. Παραλίγο μάλιστα να προσπεράσει και τον Sebastien Vettel αλλά στο τέλος ο Max αρκέστηκε στους 12 βαθμούς της 4ης θέσης. 

Πολύ καλό αγώνα έκανε και ο Pierre Gasly. Τόσο ο ίδιος όσο και ο Alex Albon είχαν ένα συναρπαστικό αγώνα στους τελευταίους γύρους, παρότι η δεύτερη Red Bull γύριζε μόνη στην πίστα. Η ομάδα επέλεξε να βάλει τον Pierre στα pit για μία τρίτη αλλαγή ελαστικών μόλις τρεις γύρους πριν την καρό σημαία, ώστε να του δώσει την ευκαιρία να κάνει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και να πάρει έναν επιπλέον βαθμό – δηλαδή 11 συνολικά – σύμφωνα με το νέο κανονισμό που ισχύει από φέτος. Εξαιρετική δουλειά έκανε και ο Alex Albon, ο οποίος κατάφερε να κρατήσει πίσω του έναν επιθετικό Romain Grosjean και να πάρει το βαθμό της 10ης θέσης, ένα σπουδαίο αποτέλεσμα δεδομένου ότι ξεκινούσε από την pit lane.

Ο Daniil Kvyat, κλήθηκε από την ομάδα να εγκαταλείψει τον αγώνα στους τελευταίους γύρους, καθώς ήταν προφανείς οι ζημιές στο αυτοκίνητο μετά τη συμπλοκή του πρώτου γύρου, ενώ ήταν αργά για να επιστρατευθεί το safety car που θα μπορούσε να του δώσει κάποια ιδιαίτερη ευκαιρία στον αγώνα. Όσο για τον Alex, η στρατηγική του ενός pit stop απαιτούσε μεγάλη συγκέντρωση και ο ίδιος ανταποκρίθηκε εξαιρετικά. Κράτησε γρήγορο ρυθμό σε όλο τον αγώνα που του επέτρεψε να αναρριχηθεί στη 10ηη θέση, να κρατήσει πίσω του την Haas του Romain Grosjean στους τελευταίους γύρους και να εξασφαλίσει το βαθμό της 10ης θέσης. 

Toyoharu Tanabe, Τεχνικός Διευθυντής, Honda F1

«Είναι καλό το ότι είχαμε και πάλι τρία αυτοκίνητα στους βαθμούς, παρότι δεν καταφέραμε να ανεβούμε στο βάθρο. Ο Max έκανε πολύ καλή δουλειά να μπει ανάμεσα στις δύο Ferrari και να τερματίσει 4ος. Ο Pierre έχει πάρει βαθμούς στους δύο τελευταίους αγώνες και μάλιστα έκανε και τον ταχύτερο γύρο σήμερα, το οποίο είναι καλό νέο για όλους στην ομάδα. Ελπίζω να συνεχίσει το ίδιο καλά και στους επόμενους αγώνες. Όσο για τις Toro Rosso, ο Alex τα πήγε εξαιρετικά: επανήλθε από το σοβαρό ατύχημα του Σαββάτου και κατέκτησε το βαθμό της 10ης θέσης έχοντας ξεκινήσει από την pit lane. Συγχαρητήρια και στην ομάδα που δούλεψε σκληρά και κατάφερε να ετοιμάσει το αυτοκίνητο για τον αγώνα. Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για τους κινητήρες. Πρέπει τώρα να αναλύσουμε τα προβλήματα που είχαμε με το Power Unit του Daniil. Για ένα ακόμη Σαββατοκύριακο είχαμε εμφανή διαφορά από τις κορυφαίες ομάδες. Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε σκληρά σε επίπεδο εξέλιξης ώστε να μειώσουμε αυτή τη διαφορά στους επόμενους αγώνες».

Επόμενος αγώνας του Παγκοσμίου πρωταθλήματος F1 είναι στις 26-28 Απριλίου 2019 το grand-prix Azerbaijani Grand Prix (Baku City Circuit.

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close