VW: «Οι μπαταρίες μας κρατούν όσο η διάρκεια ζωής των αυτοκινήτων μας»

Σε συνέντευξή του ο Frank Blome, o υπεύθυνος για τις μπαταρίες της Volkswagen, είπε πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα.

Μέχρι τώρα το βασικό στοιχείο σε ένα αυτοκίνητο είναι ο κινητήρας του. Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όμως αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο είναι οι μπαταρίες του. Σε μια σχετικά μακροσκελή συνέντευξη που παραχώρησε ο Frank Blome ξεχωρίζουμε τα πιο ενδιαφέροντα σημεία τα οποία είναι τα εξής:

  • Θα προσφέρουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αυτονομία έως 550 χιλιόμετρα και σε λογικές τιμές πώλησης. Θα εγγυηθούμε για το τουλάχιστον 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας για 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα.
  • Η ζωή της μπαταρίας εξαρτάται και από την χρήση που θα κάνει ο οδηγός. Η αργή φόρτιση είναι καλύτερη από την φόρτιση με ταχυφορτιστές, ενώ είναι καλό να φορτίζεται η μπαταρία έως το 80% και όχι έως το 100% σε κάθε φόρτιση.
  • Επειδή τα αυτοκίνητα γενικώς χρησιμοποιούνται περισσότερο από τα 8 χρόνια, το σενάριο που έχει η εταιρία είναι να χρησιμοποιείται, το όχημα μέχρι το τέλος της ζωής του, παρά την σταδιακή μείωση της απόδοσής τους.
  • Η τεχνολογία των μπαταριών ιόντων λιθίου έχει κάνει άλματα από το 2014. Ωστόσο, από εδώ και πέρα η εξέλιξή τους θα επιβραδυνθεί, με το επόμενο μεγάλο βήμα να είναι οι solid state μπαταρίες που θα εμφανισθούν κάπου ανάμεσα στο 2025 και 2030.
Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Η επίμονη και αγωνιώδης προσπάθεια σύγκρισης των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι ανεδαφική και χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο.
    Οι κάτοχοι ηλεκτρικών οχημάτων, τώρα και στο μέλλον, θα πρέπει να προσαρμοστούν σε πολύ συνετή συμπεριφορά και χρήση των οχημάτων τους. Κυρίως όμως πρέπει να προγραμματίζουν τις μετακινήσεις τους ιδιαίτερα όταν πρόκειται για μεγάλες διαδρομές.
    Η VOLKSWAGEN θα πρέπει να εξηγήσει αν έχει εξαλείψει τα ανυπέρβλητα εμπόδια χρήσης της μπαταρίας ιόντων λιθίου που είναι:
    1) Σχεδόν απαγόρευση της ταχείας φόρτισης
    2) Ταχύτατη εκφόρτιση σε ανηφορικές διαδρομές, μεγάλα φορτία και υψηλές ταχύτητες. (Η ταχεία εκφόρτιση επιφέρει τα ίδια αποτελέσματα με την ταχεία φόρτιση).
    3) Σύμφωνα με την ονομαστική διάρκεια ζωής της μπαταρίας και στο μέσον του χρόνου της διάρκειας ζωής της έχει απολέσει πάνω από το μισό της ονομαστικής χωρητικότητας της.
    Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα είναι απαραίτητος συμπληρωματικός κρίκος στην αυτοκίνηση, αλλά δεν θα πρέπει να υπερβάλουμε για τις δυνατότητές τους.
    Επίσης υπάρχουν πολλά είδη συσσωρευτών για τα οποία δεν γίνεται κανένας λόγος και οι οποίοι συσσωρευτές υπόσχονται πολλά περισσότερα από αυτούς των ιόντων λιθίου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close