Ανανέωση για το Hyundai Ioniq

Στην χώρα μας μπορεί να μην το έχουμε δει αλλά το Ioniq τα πηγαίνει περίφημα στην Ευρώπη και στην υπόλοιπη αγορά έχοντας ξεπεράσει τις 60.000 πωλήσεις.

Το Ioniq είχε λανσαριστεί το 2016 προκαλώντας ιδιαίτερη αίσθηση με την τριπλέτα της υβριδικής, της plug-in υβριδικής και της ηλεκτρικής έκδοσης. Έτσι, τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία του έφτασε η ώρα για μια τονωτική αίσθηση που κατά τα ειωθότα εστιάζεται στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, φωτιστικά σώματα και τροχούς, όταν στο εσωτερικό υπάρχουν νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας και τα πιο πρόσφατα συστήματα υποβοήθησης και άνεσης.

Η σημαντικότερη αναβάθμιση έγινε στην ηλεκτρική EV έκδοση όπου η μπαταρία ανέβηκε από τις 28 kWh στις 38,3 kWh προσφέροντας αυξημένη αυτονομία στα 294 χιλιόμετρα (σε WLTP κύκλο). Στάνταρ είναι ο φορτιστής 7,2 kW ενώ σε ταχυφορτιστή 100 kW η μπαταρία χρειάζεται λιγότερο από μια ώρα για να φορτίσει στο 80%. Την κίνηση έχει ένας ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη με 136 ίππους και 295 Nm.

Από εκεί και πέρα υπάρχει η απλή υβριδική έκδοση και η plug-in (PHEV) με κοινό στοιχείο τον κινητήρα βενζίνης 1.6 GDI (105 ίππων και 147 Nm) που σε κάθε περίπτωση αποδίδει συνδυαστικά 141 άλογα. Στην υβριδική έκδοση υπάρχει ηλεκτρικό μοτέρ 43,5 ίππων και μια μικρή μπαταρία 1,56 kWh για υποβοήθηση σε ταχύτητες έως 120 χλμ./ώρα. Η PHEV έκδοση έχει ηλεκτρικό μοτέρ 60,5 ίππων και μεγαλύτερη μπαταρία 8,9 kWh που προσφέρει έως 52 χλμ. ηλεκτροκίνησης.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close