NEA

Βάλτε ένα Jeep αν θέλετε να έχετε επιτυχία στο διαδικτυακό φλερτ

Η έρευνα αυτή αφορά την ιστοσελίδα γνωριμιών Ζοοsk από την οποία προέκυψε ότι όποιος έχει στο προφίλ του ένα Jeep έχει έως και 243% περισσότερες πιθανότητες να κινήσει το ενδιαφέρον κάποιου.

Πολύ κοντά βρίσκεται η BMW με 165% επιπλέον πιθανότητες και η Toyota με 73%. Από τις κατηγορίες όσο και αν φαίνεται παράξενο το πάνω χέρι έχουν τα pick-up και τα πολυμορφικά van, ενώ με τα hatchback η απόδοση πέφτει στο -15%. Όσο για τις μάρκες αυτές που έχουν μεγάλη πέραση είναι οι BMW, Nissan, Prius (!), Mercedes και Ford ενώ προς έκπληξη όλων η εμφάνιση μιας Ferrari στο προφίλ στου δεν φέρνει έξτρα ενδιαφέρον σε τόσο μεγάλο βαθμό όσο θα περίμενε κανείς.

Όποιον ενδοιασμό και αν κρατήσουμε για την συγκεκριμένη έρευνα, η ουσία είναι ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ στις συμπεριφορές και τα γούστα μας, οπότε αν μαζεύετε χρήματα για κάποιο εντυπωσιακό roadster καλό θα ήταν να σκεφτείτε ότι με ένα υβριδικό ή ηλεκτρικό ίσως να κάνετε καλύτερα την δουλειά σας στην αναζήτηση ερωτικού συντρόφου.

Όπως και να έχει, στις εποχές που ζούμε κάθε λεπτομέρεια μετράει στις σχέσεις που αναπτύσσονται μέσω του διαδικτύου. Και όπως φάνηκε από έρευνα που έγινε σε γνωστό ιστότοπο γνωριμιών, το αυτοκίνητο έχει πολύ μεγάλη σημασία για να κερδίσετε το ενδιαφέρον ανάμεσα σε χιλιάδες άλλους “ανταγωνιστές”.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button