Νέο ρεκόρ στο ring από το Renault Megane RS Trophy-R [vid]

Όσο κράτησε, κράτησε η κυριαρχία του Honda Civic Type-R. Πλέον, το Nurburgring, έχει άλλο αφεντικό στην κατηγορία των προσθιοκίνητων hot hatch.

Εντάξει, για όσους ασχολούνται με το αντικείμενο, ήταν απλά θέμα χρόνου. Η άτυπη κόντρα μεταξύ 2-3 κατασκευαστών για το ποιος έχει το ταχύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής καλά κρατεί. Έτσι λοιπόν, η Renault αποφάσισε να γράψει άλλη μία σελίδα, με το Megane RS Trophy-R. Ο χρόνος που σημείωσε ο γαλλικός πύραυλος είναι 7:40.10 για τα 20+ χιλιόμετρα της πράσινης κόλασης. Όσο για το Type-R, τα 7:43.8 το αφήνουν πλέον στη δεύτερη θέση.

Πίσω από το τιμόνι του Megane, στο συγκεκριμένο εγχείρημα, βρέθηκε ο Laurent Hurgon, ο οποίος είναι ένας από τους επίσημους οδηγούς εξέλιξης του μοντέλου. Η έκδοση Megane RS Trophy-R θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, μερικές εκατοντάδες, ενώ είναι σαφώς πιο γρήγορο από τα απλά RS. Διατηρεί μεν το ίδιο μηχανικό σύνολο, ισχύος 300 ίππων, διαθέτει όμως ένα μελετημένο αεροδυναμικό αμάξωμα, ενισχυμένο πλαίσιο, βελτιωμένες αναρτήσεις με αμορτισέρ της Οhlins, φρένα της Brembo, ελεύθερη εξάτμιση Akrapovic και -το σημαντικότερο- έχει μπει σε ένα ειδικό πρόγραμμα αδυνατίσματος που του έχει αφαιρέσει 130 κιλά!

Ενδεικτικά για το χρόνο που έκανε, το 7:40.10, αξίζει να σημειωθεί ότι το ρεκόρ της προηγούμενης γενιάς Megane RS 275 Trophy-R ήταν 7:54.36! Ακόμα παλαιότερα, το Megane RS του 2008, που ξεκίνησε την όλη κόντρα των καλύτερων χρόνων, γύριζε στο Nurburgring σε χρόνο 8:17. Οι αποκρίσεις, αν μη τι άλλο, είναι τεράστιες από γενιά σε γενιά.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close