GP Μονακό: 4η νίκη για τον Hamilton, 6/6 για την Mercedes!

To MissionWinNow δεν επιτευχθεί για την Ferrari ούτε στο Μονακό και όπως φαίνεται για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος θα περιοριστεί να «δευτεραθλητεί» με την Red Bull.

Με πιθανότητα βροχής στο 90% η εκκίνηση στο πριγκιπάτο έγινε δίχως απρόοπτα με την μπροστινή τετράδα των Hamilton, Bottas, Verstappen και Vettel να οδηγεί τον αγώνα τους πρώτους γύρους. Οι κάμερες ήταν στραμμένες στον Leclerc που οδηγούσε επιθετικά και έκανε και ένα θεαματικό προσπέρασμα στον Grosjean στον 10οο γύρο.

Λίγο μετά ο Μονεγάσκος επιχειρεί να κάνει το ίδιο στην Rascasse και στον Hulkenberg αλλά το παρακάνει με το γκάζι, γλυτώνει το τετακέ αλλά κλατάρει το πίσω του δεξί λάστιχο.

Ο Leclerc θέλει να φτάσει στα pits με το λάστιχο του να τραυματίζει το μονοθέσιο και να διαλύεται μέσα στην πίστα. Κάτι που υποχρεώνει το safety car να μπει στην πίστα και να βγει στον 15o γύρο. O Hamilton συνεχίζει να έχει τα ηνία του αγώνα, αλλά στον 16ο γύρο ο Giovinazzi έχει επαφή με τον Kubica και κίτρινη σημαία, ευτυχώς δίχως σοβαρή επαφή. Ξανά στα pits ο Leclerc με το πληγωμένο μονοθέσιο του, τέλος αγώνα για αυτόν στον 19οο γύρο, απογοήτευση για την Scuderia που πληρώνει και το λάθος της στις κατατακτήριες δοκιμές.

Εν τω μεταξύ ο Hamilton αναφέρει πως αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα με το μονοθέσιο του και τον Verstappen κολλημένο πίσω του ο οποίος, ωστόσο, δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων για επαφή στην pitlane με τον Bottas.

Φτάνουμε στον 28ο γύρο με την τετράδα να είναι: 1 Hamilton, 2 Verstappen +0.6s, 3 Vettel, +2.0s, 4 Bottas +2.9s. Στον 31ο γύρο εμφανίζονται οι πρώτες σταγόνες βροχής και όλοι περιμένουν τον καιρό για μπουν στα pits για αλλαγή σε βρόχινα λάστιχα Pirelli. Μέχρι τον 40o γύρο η βροχή δεν έχει πέσει και ο Hamilton ρωτά για σκληρά λάστιχα.

Τίποτε το συνταρακτικό έως τον 52ο γύρο στο απαγορευτικό για προσπεράσεις (και θέαμα) Μονακό με τον Verstappen κολλημένο πίσω από τον Hamilton (o οποίος λέει πως νιώθει να μην έχει τα σωστά λάστιχα, έχοντας τα ίδια μέσα), αλλά να χρωστά ακόμη την ποινή των 5 δλ. Έντονο κυκλοφοριακό στην πίστα με τους πρωτοπόρους να έχουν μπροστά τους «τρενάκια» από μονοθέσια. Πολύ καλή εμφάνιση από τις Toro Rosso, προβληματισμός για τα Renault.

20 γύρους πριν την καρό σημαία ο μηχανικός της Mercedes επιλέγει να αφήσει τον Hamilton με τα ταλαιπωρημένα λάστιχα (ο Βρετανός φοβάται μια απώλεια πρόσφυσης και επαφή με μπαριέρα) έως το τέλος του αγώνα και με δεδομένη πάντα την ποινή που οφείλει ο Max. Στον 70ο γύρο η Red Bull δίνει πράσινο φως στον Verstappen (ο οποίος υπερβάλλει) για επίθεση με τον Hamilton να αντέχει. Στον 76ο γύρο ο Verstappen κάνει μια ακόμη ανοησία και χτυπά τον Hamilton στο πίσω μέρος!

Τελικά, μετά από αγώνα 78 γύρων, η Mercedes δεν κατάφερε… να συνεχίσει το σερί με τα πέντε συνεχόμενα «1-2» αφού στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου o Hamilton κατέκτησε τον 4ο του φετινό αγώνα. Στην 2η θέση ο Verstappen (που πέφτει στην 4η), 2ος ο Vettel και 3ος ο Bottas. Ο Verstappen 4ος, έχει να κάνει νίκη από πέρυσι στο Μεξικό. Μεγάλος άτυχος (και αδικημένος από την ομάδα του) και πάλι ο Leclerc. Ταχύτερος γύρος του αγώνα από τον Gasly (ο οποίος είχε και ποινή 5 δλ.). Η βροχή δεν έφτασε ποτέ στο Μονακό.

Παρακάτω η κατάταξη του αγώνα. Επόμενο Grand Prix στον Καναδά (9 Ιουνίου). Δείτε εδώ την βαθμολογία στο πρωτάθλημα.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close