Mercedes-AMG: Με 421 ίππους ο M 139 είναι ο ισχυρότερος δίλιτρος τετρακύλινδρος παραγωγής!

Πρόκειται για το μοτέρ που αντικαθιστά τον M 133 και που θα μπει στις κορυφαίες εκδόσεις των A 45, CLA 45 και GLA 45.

Ο νέος turbo βενζινοκινητήρας των 1.991 κ.εκ. αποτελεί ένα ορόσημο στην αυτοκινητοβιομηχανία και είναι να αναρωτιέται κανείς που μπορεί να φτάσει η ισχύς ενός δίλιτρου μοτέρ. Κάποτε αυτή την ισχύ την έβγαζαν ατμοσφαιρικοί τρίλιτρο και αναμφίβολα η ειδική ισχύς των 210,5 ίππων στο λίτρο ακούγεται πραγματικά απίστευτη.

Όπως και ο προηγούμενος M 133, έτσι και ο ολοκαίνουργιος M 139 θα έχει δύο εκδόσεις ισχύος. Η βασική αποδίδει 386 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 480 Nm ροπής στις 4.750-5.000 σ.α.λ. Η ισχυρότερη S έχει 421 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 500 Nm στις 5.000-5.250 σ.α.λ.

Mercedes-AMG Production M139 2019

Ο κόφτης μπαίνει στις 7.200 (εντυπωσιακό για turbo!), η σχέση συμπίεσης είναι στο 9,0:1, ενώ ο ψεκασμός είναι διπλός (πίεση κυκλώματος έως 200 bar) και συνδυάζει άμεσο κατευθείαν στον θάλαμο, αλλά και ψεκασμό στον αυλό εισαγωγής. Το σύστημα υπερτροφοδότησης είναι εντελώς νέο τεχνολογίας twin-scroll (με δύο διαφορετικούς αυλούς και παράλληλη ροή, ρουλεμάν από τον V8 4.0) με μέγιστη υπερπλήρωση στα 2,1 bar (1,9 στην βασική).

Το μοτέρ ζυγίζει 160,5 kg και η Mercedes λέει πως σε σχέση με τον M 260 που τοποθετείται εγκάρσια στις AMG 35 είναι αντεστραμμένος κατά το κάθε του άξονα κατά 180 μοίρες. Έτσι, το turbo με την πολλαπλή εξαγωγής κοιτά προς τα πίσω και η εισαγωγή προς τα μπροστά για καλύτερη παροχή αέρα και αεροδυναμική (λόγω νέας σχεδίασης μάσκας).  

H Mercedes-AMG στέκεται ιδιαίτερα στο «One Man, One Engine» όπου από την αρχή της κατασκευής κάθε M 139 υπάρχει ένας βασικός μηχανικός που επιβλέπει τα πάντα στην γραμμή παραγωγής στο Affalterbach (λίγο έξω από την Στουτγάρδη).

Technical data at a glance

 

Mercedes-AMG M 139 2.0 litre turbocharged four-cylinder engine

Displacement

1991 cc

Bore x stroke

83.0 x 92.0 mm

Output

310 kW (421 hp) at 6750 rpm (S-model)

285 kW (387 hp) at 6500 rpm (basic version)

Peak torque

500 Nm at 5000-5250 rpm (S-model)

480 Nm at 4750-5000 rpm (basic version)

Max. engine speed

7200 rpm

Compression ratio

9.0:1

Turbocharging

One twinscroll turbocharger with roller-bearing compressor and turbine wheels

Max. charge pressure

2.1 bar (S-model)

1.9 bar (basic version)

Mixture formation

Combined direct and manifold injection.

1.) Third-generation multiple direct injection. Fast and precise piezo injectors spray the fuel into the combustion chambers at high pressure

2.) Additional intake manifold injection with solenoid valves

Cylinder head

Two overhead camshafts, 16 valves, adjustable intake and exhaust camshafts, CAMTRONIC valve timing adjustment for the exhaust camshaft

Max. air mass throughput

1,200 kg/h (S-model)

1,100 kg/h (basic version)

Engine weight (wet)

160.5 kg

 

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close